Yleinen pulina ja kommentit kirjoituksista vol 2

Aloittaja Nefertiti, 30.08.10 - klo:14:37

« edellinen - seuraava »

Päärynä

Huh huijakkaa. Tulinpa sitten tänne laittaneeksi jatkotarinani Vuoriputousten kaupunki, jota itse kylläkin kutsun koko ajan nimellä La Citta di Montagna Cade.

Ihan yleisesti sanon nyt kaikille, että todella hienoja tekstejä kirjoitatte! Erityisesti Nefertitin Vaarallinen näytelmä ja Mustangin Dani Sparkle kuuluvat lukuisiin suosikkeihini :)

Nefertiti

#151
Kiitoksia.
Tuon sun jatkikses kävinkin sun blogissa lukaisemassa ja varsin kiintoisa ja hyvin kirjoitettu alku. Mukana on kaikki mahdollinen aines vaikka millaiseen romanttiseen draamaan. :)
Menenpä nyt pistämään tuoreimman pätkän tuonne Rakkauden Tähden jatkikseen. :)

Ihan vinkkinä, kannattaa (siis jos mahdollista) ottaa tavutus pois päältä, kun kopioi ja liittää tekstin tänne. :)
Itse oon saman kämmin tehny muutamia kertoja, joskin en ole siitä opiseni ottanut, aina toisinaan meinaa unohtua. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Ääh, mä tiesin että jotakin unohtui. Ajattelin vaan typerästi, että autotavutus katoaa jotenkin mystisesti pois, kun tekstin laittaa minne tahansa. Enpä varmaan tästäkään ota opikseni...

Hoo, ja odotan innolla uutta osuutta Rakkauden Tähteen. (osaan-taivuttaa-oikein.com)

Nefertiti

Siellä on jo tänpäivänen pikkupalanen. Voipi olla vähän synkähkö. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Ooh, tykkään todella paljon. Miten kehtasit jättää noin jännään paikkaan? :( Tosi hienoa tekstiä jälleen kerran.

Nefertiti

#155
Musta on kiva jättää jännään paikkaan. Siitä on hyvä jatkaa, jos inspis sattuu iskemään. :)
Kiitti. :) *punastuu*

No niin ja nyt siellä on ihan uus pätkänen, kun inspis iski. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Odotan kyllä innolla tarinaasi jatkoa, Päärynä. :) Hienoa, eläväistä kerrontaa ja ikäiseksesi kirjoitat hyvin kypsää tekstiä. Ja voi, kun minä niin tykkäään rakkaustarinoista. :) Siitä satunnaisesta jatkamisesta kun tuolla mainitsit, itsehän aloitin Sparklen jo lokakuussa ja se lepäsi kuukausia jatkumatta ollenkaan, vaikka aina välillä viivähtikin mielessä. Nyt, kun sain tarinan tyngästä taas kiinni, tekstiä vain tulvi ja tulvi. Nyt en ole taas kirjoittanut sitä jokuseen viikkoon ollenkaan. Älä siis ota mitään paineita, jos inspiraatio tulee ja menee, itselle tapahtuu ihan samaa. Ja sen olen huomannut, että rohkaisevat kommentit kyllä auttaa luomisprosessin kanssa jaksamisessa ja muutenkin innostavat kirjoittamaan lisää.

Kiitos vielä kehuista. :)

Rakkauden tähden jatkiksesta mulla on vielä pari edellistä palaakin lukematta, luen ne illalla, kun tänään näen hyvää ystävää ja menen tuoreimman serkkuni ristiäisiin, mutta sen jälkeen minulla on vain aikaa, kun tuo miehenikin on laivalla. Laitan sitten sulle kommenttia, Nefertiti. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#157
Nou hätä. Ihan kaikessa rauhassa ja pidä hauskaa ystäväsi kanssa ja siellä serkun ristiäisissä. :)
Ja totta kai mä kehun ja rohkasen, kun niin ihanaa, kaunista ja upeaa tekstiä kirjoittelette. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Lukaisin nyt Rakkauden Tähden viimeisimmänkin palan ja jälleen kerran en malta odottaa seuraavan jatkajan (Nefertitin) pätkää. On kyllä hyvinkin mielenkiintoisessa kohdassa meneillään.

Näyttää aika pahasti siltä, että Vuoriputousten kaupungista tulee suunnilleen 400 sivua lyhyempi kuin aluksi suunnittelin. Nää tapahtumat vaan tuntuu vyöryvän niin nopeasti... Mutta mutta, varmaan ensi viikon puolella viimeistään tulee sillekin jatkoa :)

Nefertiti

#159
Ihana, ihana pätkä Dani Sparklea. Siis uskomattoman kauniisti ja ihanasti ja upeasti kuvattua tekstiä. Voi kun Jack ja Dani vielä pääsis yhteen. <3 :)
Kyllä sie Mustang osaat kirjottaa ihanasti. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hhih, kiitos Nefertiti. :) Tuo pätkä on suurimmaksi osaksi ollut valmiina jo jonkin aikaa, piti vain odottaa, että saan inspiraatiota jatkaa sitä sellaiseen fiksuun kohtaan, että sen voi laittaa näytteille. Näillä näkymin lisää saattaa olla tarjolla piankin. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Ihanaa. :)
Täytyy kattoa, et saiskos sitä itse mitään aikaiseksi noihin omiin jatkiksiinsa. Tosin vois myös jättää vähän väliä, että muut halukkaat pääsee kirjoittamaan, jos ideaa sattuupi olemaan.
Mut nyt taidan painua unille. Sen verran jo väsyttää. Öitä siis tai illan/yön jatkoja mikäli jäätkin vielä kukkumaan. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Enköhän minä täällä vielä kuku, huominen on vapaapäivä. :) Sen verran taas tarinaa pukkaa, etten ihan vielä malta lopettaa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#163
Vuorokauden aikaa. Nyt viimein pääsin koneelle ja vois vaikka kirjoittaa jatkoa pariinkin jatkikseen. :)
Ja ihana että sullakin tarinaa tulee. Odotan innolla uutta pätkästä. :)

E:// No niin sielläpä olis kahdessakin tarinassa tuoretta luettavaa, olkaapa niin hyvät. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Heippa Nefertiti.

Kyllä tämä kirjoittaminen yritetään tehdä minulle helpoksi. Päivämääriä netistä etsiessäni huomasin, että vuosi 1949 on viikonpäivien ja päivämäärien osalta identtinen vuoden 2011 kanssa. Ei siis ole vaikea katsoa, minä viikonpäivänä vuonna -49 on ollut joulut, itsenäisyyspäivät ja muut. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.