Ärsyttää..

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 08.08.07 - klo:21:57

« edellinen - seuraava »

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 13.02.10 - klo:22:06
Lainaus käyttäjältä: Killahead - 13.02.10 - klo:17:42
Jumankauta mä en saa omia tiedostojani auki!!!!!!!

Perkele!

"Kohde on vioittunut tai lukukelvoton"

Saatanan saatana.........

Tuli tuossa mieleeni, että voisiko siulla olla joku viruksen häijyliini koneella? Saattaa piileksiä jossain, ja ne tekee justiinsa tuommoisia ikäviä kämmejä tiedostoille, ohjelmistoille yms.


Ei pitäisi olla, kun meillä kaikki käyttää samaa konetta ja meillä on yksi ulkoinen muisti ja lähes kaikki tiedostot on siellä ja kaikki muut tiedostot aukeaa, paitsi mun tiedostot (kaikki tiedostot on siellä sekaiisin, joten kone ei kai voi mitwenkään tietää, mikä tiedosto kuuluu kenellekin). Ja meillä on Mozilla ja Nortonin virusohjelma, eikä kukaan ole vähään aikaan ladannut netistäö mitään tälle koneelle.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mina

Minen taho olla nainen! Jumalauta tätä helvetin mahasärkyä ko on menkat. Vattu. Ja töissäkin menee päin helvettiä, taas vähennetään tunteja. Murr.
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Mina - 28.04.10 - klo:11:48
Minen taho olla nainen! Jumalauta tätä helvetin mahasärkyä ko on menkat. Vattu. Ja töissäkin menee päin helvettiä, taas vähennetään tunteja. Murr.

Otan osaa. Itellä kans sama ongelma aina menkkojen alussa ja lisäks se että mä oon sen pari viikkoa ennen menkkoja kuin perseeseen ammuttu marjaskarhu. Ja jos en kiukuttele niin sitten olen niin herkässä tilassa, et itku tulee millon mistäkin ja ylipäätään tunteet vetää ihanaa vuoristorataa. PRKL-menkat. Eikö ne vois vaan tulla ilman oireita. :p

Ja mitä duuniin tulee niin näillä näkymillä mulla on tällä viikolla vaan yhtenä päivänä töitä, nimittäin huomenna. Muistaakseini. Ehanaa olla osa-aika duunissa. No kesällä taas duunit lisääntyy ja pääsee pesemään ihania vessoja golffeihin. :p
Ai niin täytyyki muistaa mainita vielä kerran pomolle siitä, et mulla on niitä omiakin menoja joita mä en todellakaan siirrä. Labra ja lekuri ensin, niihin kun on mahdotonta saada uutta aikaa noin vain.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Niinpä niin... Porvari hallitus, mitäpä siihen lisäämään... :)

http://www.facebook.com/group.php?gid=113023635386397
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Mina

Noo mut hei, mainoksien määrä ei lisäänny, vaan mainostauot useemmin ja ovat lyhyempiä. Mutta vatuttaa se silti, ei sillä.

Minnuu ärsyttää ko viimisellä työviikolla ei ole laitettu tunteja ollenkaan. En mä mitään palkkaa olis halunnukkaa saatana.. Nooh, onneksi pääsin parempiin töihin, jes.
If only I had a heart it would break - Oh sure

Mustang

Kyllä taas kärsii tyhmästä päästä koko kroppa. :( Hukkasin lompakkoni tänään. Huomenna vielä poliisilaitokselle soittoa, josko joku olisi sen sinne vienyt ja ilmoitusta, että on kadonnut. En kyllä tosissani jaksa uskoa, että ihmiset olis niin mukavia, etteikö olis vaan kävellyt tyytyväisenä käteisten kanssa matkoihinsa. Tilillä onneksi ei ole rahaa, pankkikortista eivät siis kostu, eniten harmittaa henkkarit ja muistot. Lompakossa oli leffa- ja keikkalippuja vuodesta 2003 ja ainoat kuvat kuolleesta ponistani. Kyllä kevyesti ottaisi päähän, olen niin nuoren näköinen että ilman henkkareita elämä vaikeutuu kamalasti.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

Päätin ihan huvin vuoks kattoo netist painoindeksini, et tietäisi, et paljonko pitäis lihottaa. Nyt sitte vituttaa ku katoin sen.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mina

Minnuu ketuttaa miun isä.. Se lupas laittaa mun auton kuntoon, lopputulos: Auto seisoo enon pihalla, etujarrut ruosteessa, syyläri pskana, takaa jousi poikki (alustasarjalla/madallusjousilla niin pitäis uusia kaikki jouset + iskarit), pakoputki melkeen tippuu irti, tukipalkki mädäntynyt.. Kiitos iskä kun pidit hyvää huolta ja korjasit!! Jouduin siis ostamaan uuden auton, jeij. Ei sillä, todella siisti ja söpö pikkukirppu, mutta ottaa päähän toi edellisen auton kohtalo.
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nuubialainen Prinsessa


Lainaus käyttäjältä: Mina - 13.07.10 - klo:10:39
Minnuu ketuttaa miun isä.. Se lupas laittaa mun auton kuntoon, lopputulos: Auto seisoo enon pihalla, etujarrut ruosteessa, syyläri pskana, takaa jousi poikki (alustasarjalla/madallusjousilla niin pitäis uusia kaikki jouset + iskarit), pakoputki melkeen tippuu irti, tukipalkki mädäntynyt.. Kiitos iskä kun pidit hyvää huolta ja korjasit!! Jouduin siis ostamaan uuden auton, jeij. Ei sillä, todella siisti ja söpö pikkukirppu, mutta ottaa päähän toi edellisen auton kohtalo.

Huh, kun on kyseessä auto, nainen voi tuntea itsensä niiiin avuttomaksi! Meidän autosta puhkesi viikonloppuna takarengas, kun olimme tulossa mökiltä saunomasta. Jos olisi tuo tapahtunut silloin, kun ajoin kotipaikalleni nettiin, en olisi varmaan reagoinut millään tavalla takaa kuuluvaan paukahdukseen vaan ajanut kumilytyssä kotiin ja kuullut sitten korvat punaisena valitusta siitä, ettei saa ajaa kaikista mahdollisista montuista :DD

Eikö sitä autoa voi viedä korjaajalle, vai tulisiko se liian kalliiksi?


***

Niin ja olihan miulla omaakin purinaa..

Koko hemmetin kesä menee töissä, ei lomaa vaan pelkkää kiirettä ja stressiä..aargh...
Sijaisuustyöt pitäisi kieltää laissa %¤¤&%%¤%¤




Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Sanoppa muuta.
Mäkin haluisin pitää loman ja käydä uimassa ja löhötä, muttä ei. Töitä pitää tehdä ja vielä tälläsellä helvetin helteellä. :p
Kaveri on nyt lomilla joten mä joudun tuuraamaan sitä kollegani kanssa. :p
Jos nyt ei tuu mitään ihmeellistä, niin kyllä todellakin kysyn tänään työtuntilistaa lähettäessäni pomolta, että onkos mulle kertynyt yhtään lomapäiviä, kun jo yli vuoden oon jo ollu tässä firmassa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hei Neffi :)

Kuule, kyllä siulle on pakko olla kertynyt jo lomapäiviä, ellei sitten eri ammateissa ole jotain pieniä "pykäliä", joilla niitä lomia pystyisi riistämään työntekijältä. Minä sain nimittäin tänään kuulla, että saisin syyskuussa kokonaisen viikon palkallista lomaa, kun olen nyt ollut sihteerin sijaisena maaliskuun lopusta.

Se hieman keljuttaa, kun pyysin ihan vaan yhtä tai kahta pidennettyä palkatonta viikonloppua silleen, että olisin ottanut vain joko perjantain tai maanantain vapaaksi nyt kesällä. Oltaisiin käytetty lapsia jossain vähän "tuulettumassa", mutta kun en saa edes sitä palkatonta päivää kesällä vaan vasta syksyllä kun lapset ja heidän isänsä ovat kiinni koulussa ja työssä :SS

Helle vie varmasti voimat, voin kuvitella. Meillä on siellä sairaalassa myös aika kuumaa, paitsi minun osastolla on ihanan viileää onneksi. Hyvä ilmastointi :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Julle

Vituttaa! Ny ku sain koneen takasin, formatoituna tietenki, nii en muista kumpaankaan sähköpostiin salasanoja! Nyppii tällane prkl...
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa


Tekisi mieleni hakata päätä tuohon tiiliseinään!!!

Siis jos jonkin takia menee hermot, niin se on tuo hemmetin video/musiikki-matsku, joka ei suostu latautumaan nettiin, vaikka mitä tekisit :S

Olen nyt yrittänyt vaikka sun mitä taikoja, vaan en saa enää ladattua juttuja entiseen "kansioon", siinä toimivat näköjään vain kuvat enää. Tein sitten ihan eripaikkaan uudet tunnukset ja kokeilin sielläkin huonolla onnella. Siitä teinkin sen johtopäätöksen, että kyllä se vika on varmasti tiedostomuodossa, vaikka en ymmärrä miten se voi yllättäen muuttua toisenlaiseksi kun aiemmin ovat movie makerilla onnistuneet kaikki sydeemit..no sitten piti ruveta selvittämään mikä tiedostomuoto materiaalissa on ja mikä sen pitäisi olla..

Nyt sitten pitäisi saada jostain aikaa perehtyä erilaisiin muuntaja-ohjelmiin, kun en sitten keksinyt mitään keinoa muuttaa tiedostomuotoja normaalein tallennuskonstein. Kylläpä menee hankalaksi, eikä aikaakaan ole riittävästi tällaiseen säätämiseen :((



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"