Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

No niin, vihdoinkin himassa.
EN tiedä saanko tänään mitään aikaiseksi tuonne tarinoihin, kun tuntuu, ettei pää toimi ollenkaan ja ajattelin myös hieman simeilläkin.
Mutta jos saan jotakin aikaiseksi, niin yritän sitten jossakin välissä sen tuonne tarina osastoon pistää.

Muuten, kauniin kuvan laitoit tuonne kauniit paikat keskusteluun, Nuubialainen Prinsessa. Todella kaunis ja täytyy, myöntää, että osaat käsitellä kameraa hyvin.

Kirjoittelemisiin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#91
No niin jatkoinpa kumminkin tuota tarinaa, vaikka meinaankin nukahtaa istualleni.
Oltiin kaverilla yökylässä ja mä en vieraassa paikassa koskaan osaa nukkua kovinkaan hyvin, joten koko tän sunnuntaipäivän oon ollut nakit silmillä.
Mutta nyt mie painun nukkumaan, ku huomenna olis töitäkin. Aamulla piipahdan kattomaan ja iltapäivästä eteenpäin oon taas paikalla.
Ei muuta kuin öitä kaikille.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hei vaan nefertiti.

Mie laitoin tuon jatkon ja nyt painun läksyjen pariin, ettei mene koko ilta..
hyvää illanjatkoa kaikille kukkujille..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Iltaa vain.
Ehdit sitten häipyä juuri, kun laitoin uuden jatkopalan tuonne.
Mutta mutta, no jään odottelemaan mitä tuleman pitää...
Illanjatkoja itse kullekin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Heipä hei,

niin taisin näköjään poistua ennen kuin kirjoitit tarinan jatkon. Noh, tuossa on nyt hieman jatkoa, että pääset kirjoittelemaan.

Tais siellä etelä-suomessa olla muuten melkoinen myräkkä sit tänään? Meillä täällä idässä päin oli ihan kiva ilma, oli lämmintä ja aurinko paistoi.

Hyvää illan jatkoa ja kirjoittelemisen iloa. Mie painun läksyjä tekemään.

Kirjoittelemisiin..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Joo, niin oli. Ylen radiotorniikin oli salama neljästi iskeny ja lähetykset keskeyty vähäks aikaa.
Koko loppupäivän on ollu pilvistä ja sellaista nihkeätä, niin että voi ehkä ukostaa yöllä uudestaan.
Katon jos saan tänään tuohon jotain aikaiseksi, mutta jos en saa, niin huomenna viimeustään yritän duunin jälkee saada jotain tekstiä aikaiseksi.

Illanjatkoja sinulle ja muille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hei taas nefertiti.

Taas tuli tuo jatko väsättyä. Palailen taas huomenissa katsomaan oletko jaksanut kirjoitella jatkoa ja jos vaikka olis vilkastunut sitten täällä juplinissa tuo muukin kirjoittelu kun viikonloppukin tulee..

Kirjoittelemisiin.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#97
Heipä hei Nuubialainen Prinsessa.
Nyt mulla oikein tuo kirjoitus luista, johtuen väsymyksestä.
Katsotaan jos tuossa viikonloppuna, kun saa nukkua pitkään, niin sais jotakin aikaiseksi. Voit sitten sinäki huilia ja parannella itteäs.
Kirjoittelemisiin ja pikaista paranemista sulle.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


No heipä hei.
Jep. Lepää sinä rauhassa ja nuku kunnon yö unet. Miekin sitten voin ottaa rennommin, kun ei tuo ajatus oo luistanut noitten jatkokirjotusten suhteen viimepäivinä. Jos tuo flunssa helpottais kun pääsee hieman elpymään...

Kirjoittelemisiin.
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#99
No niin, mä sitten illalla taasen kirjoittelen, mutta nyt alkaa olla pieni kiirus töihin.
Tässä vielä yksi juttu, joka kannattaa käydä tsekkaamassa http://www.createphpbb.com/radola/viewtopic.php?p=303018&mforum=radola#303018.

Muuten oletko huomannut, miten tarinaa tuntuu tulevan paremmin yöllä, eli silloin kun pitäisi nukkua, kun taas akaisemmin olisi aikaa, niin ei ajatus tunnu kulkevan lainkaan.
Mutta nyt pitää mennä, kirjoittelemisiin. :)

Hmm.. katotaan nyt saanko mä aikaiseksi tänään kirjoittaa, kun samalla vahtaan uunia. Meinaan jotenkin se keittiön siivoominen venähti ja nyt vasta pääsin tekemään niitä kääryleitä. Enkä haluis, et ekat kääryleeni kärähtäis, joten laukkaan tässä välillä tuonne keittiöön kurkkimaan tilannetta.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#100

Moi nefertiti.

Kävin kurkkaamassa simsisi ja huomioin, et taisit ajatella sitä "kalareissu muistoa" kun teit sen kuvan pojista ja isästä kalassa. Hienosti olit kuvittanut. Pidän peukkuja siun puolesta kisassa##hymyilee##

Laitoin tuonne sen jatkon ja olisin kirjottanut muutakin, mut mie en taida joutaa kirjottelemaan niin paljon kuin haluaisin. Sitten kun jää aikaa niin sitten..sitä paitsi tuo siun Egyptiin liittyvä tarina on paljon parempi siun kertomana kuin jos mie siihen jotain yrittäsin sotkea..

Yöllä tosiaan on parempi kirjoittaa, miekin yleensä aina kirjotan yöllä. Nyt vaan on poikkeustilanne päällä ja aion vielä palata entiseen rytmiin kun koulu loppuu..Ajatukset juoksee paremmin hiljaisuudessa ja hämärässä..

Tais tulla herkullisia kääryleitä..

Jep, mie tästä lähen nyt tekemään läksyjä, joten..

Kirjoittelemisiin..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Höpsis, senkus kirjotat siihen jatkoa. Sä osaat aivan varmasti kirjoittaa hyvin, ellet jopa paremmin kuin mä, niin että suotta kainostelet.  Anna palaa vaan. :)
Njoo kääryleistä tuli ihan hyviä ja tulipa kaupanpäälle laatiokkoakin, kun sitä sörsseliä jäi niin paljon yli.
Elikkäs kirjoittelemisiin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Heipä hei nefertiti.

Mie taas kävin laittamassa tuon jatkon ja painun nyt kotihommiin ja läksyjen pariin..
Hauskaa illanjatkoa kaikille täällä kukkuville..

Ps. no jos mie joskus söhrään tuonne toiseenkin jotain jos jää joskus aikaa..(vaikka olen edelleen sitä mieltä että se raiskaa tekstin)..

Kirjoittelemisiin..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 28.08.07 - klo:18:43Ps. no jos mie joskus söhrään tuonne toiseenkin jotain jos jää joskus aikaa..(vaikka olen edelleen sitä mieltä että se raiskaa tekstin)

Höpöhöpö. Ei se mitää sotke ja joskus on hyvä saada jotain muutakin sekaan, niin että sais tarinaan jotain uutta.
Niin, että edelleenkin; Anna palaa. :)
Kirjoittelemisiin.

p.s
Illanjatkoja kaikille jäsenille, modeille kuin myöskin ylläpitäjällekin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

Joo, ny ois paukahtanu 20v. täyteen. 20 täyttä vuotta masennusta, vitutusta ja pelkkiä pettymyksiä! Voiko enempää toivoa? :D
Kari Tapio on Äijä!