Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa

No heipä hei nefertiti,
viimeinkin sain tuon jatkon tuonne. Saa nähdä miten tilanne kehittyy, miten mahtaa käydä Robinsonin ja Susannen..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Heipä hei Nuubialainen Prinsessa.
No tein tuonne jatkopalan, mutta siitä tuli aikas tynkä, kun ei oikein tahdo ajatus juosta.
Jaa, miten mahtaakaan käydä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#242
Huomenta... öö siis päivää Nuubialaisnen Prinsessa.
Mukava nähdä suakin täällä. :D
Eilen kävin mummilla, kun lupasin siivota sille ja se vielä makso mulle, vaikken mä mitään pyytänyt. Siis onks kaikki mummit samanlaisia itsepäisiä ihmisiä?
Ei muute, mutta jos mä nyt teen mummille jotain palveluksia, niin en mä siltä koskaan mitään pyydä, koska mun mielestä sen ei tartteis maksaa. NO joo, ei kyllä yhtään tarvitse ihmetellä, mistä mä sitten olen itsepäisyyteni perinyt. *silmäpyöriihymiö*:)
Sen lisäksi, että imuroin sille, niin tiskasin myös ison tiskin ja mutsin kanssa käytiin sille kaupassa. Kotiin päästyä oli kyllä aikas hiki, mutta ei se mitään, kyllähän mä mielelläni autan mummia, toisin kuin eräät muut(tarkoitan nyt joitain sukulaisiani).
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#243
No hei Nefertiti, mukava nähdä siutakin :)

Tuo tarinan jatko viipyi taas kun olin eilen jotenkin tosi väsynyt kokopäivän, niin en saanut mitään tekstiä aikaiseksi. Laitoin muksuille leffan pyörimään ja kirjoitin tuon jatkon nyt, kun sopiva väli tuli kotihommien välissä.. kunnon yöunet näköjään auttaa..

Jään jännäämään miten ratkaiset tuon tilanteen :)

Kyllähän noita vanhempia ihmisiä on hyvä aina muistaa, sillä ollaanhan myökin joskus vanhoja ja vaivaisia ja silloin on tosi ikävää, jos kukaan ei muista, eikä auta. Hienoa, että autat mummoasi - vaivannäkö saa varmasti siullekin hyvän mielen :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#244
Joo, tietty ja onhan se tavallaan mukava saada mummilta rahaakin, mutta kun ei sen oikeasti tertteis mulle siitä maksaa, että mä käyn sille siivoomassa.
Ainakin kun me läähdettiin, niin sillä oli kaikki hyvin ja serkku on meidän jälkeen käyny hakemassa poikansa (mun toinen kummipoika), kun on päässy töistä, niin että ainakin mummilla on eilen ollu seuraa.
Yöksi se ei enää uskalla ottaa serkun muksuja, kun pelkää, että saa jonkun kohtauksen ja ne ei osais soittaa apua paikalle.
Muta joo ny sillä on kaikki tosiaan hyvin ja viikolla mummi käykin sitten terveyskeskuksessa, niin että jospas hän nyt sais selville, että mikä oikein vaivaa, paitsi vanhuus.

Mutta, mutta, nyt me mennään käymään, meidän kavereilla ja mäkin olen seuraavan kerran linjoilla vasta illalla, koska sielä aina kestää. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Jep, kivahan noita vanhuksia on tosiaan muistaa..
Toivotaan, että mummosi pysyy jatkossa terveenä.. :)

Nyt lähden kotihommiin, mutta.. kirjoittelemisiin :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin siellä on taas pieni jatkopalanen. :)
Hitsi kun mietin, että miten lopulta päättäisi tarinan sitten kun siinä on sopiva kohta, kun toisaalta haluais päättää päähahmojen kärsimykset ja toisaalta taas haluais, että ne pääsis onnellisesti yhteen.
No mutta katson millaista jatkoa mahtaa tulla ja mietin sitä loppua sitten paremmin. :)
Illan ja yön jatkoja itse kullekin...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#247
Mie hieman jatkoin sitä pikku pätkästä, kun idea tuli ja niin kuin jo sinne pätkäsen alle kommentoin, niin toivottavasti en sotkenut seuraavan kirjoittelijan suunnitelmia. Oli ihan pakko se jatko laittaa kun tuli niin voimakas inspiraatio keskellä työpäivää, jollon rustasin pätkän nopeasti vihkoon ja vasta nyt illalla kirjoittelin sen tuonne puhtaaksi.
Juu myönnetään, olin hieman ilkiö, mutta jätin tavallaan siihen mahdollisuuden, ettei asiat oliskaan niin huonosti kuin miltä näyttää. Sitäpaitsi herra Johansson ei ilmeisesti tiedä, ettei mikään ole niin paha kuin kuin nainen, joka on raivoissaan ja jolla ei ole mitään menetettävää. *vink, vink* :D
Hitsi, mielestäni tuohon kirjoittamaani kohtaan sopisi oikein hyvin Gun's Rosesin Don't Cry tai sitten Scorpionsin You and I tai ehkä Nou Doubtin Don't Speak. Ihania kappaleita kaikki. :)
Mutta nyt mie taijan tästä painua nukkumaan, kun väsyttää niin maan perusteellisesti.
Joten ei kai tässä sitten muuta kuin hyvää yötä ja yön jatkoa itse kullekin foorumilla liikkujalle. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Noin,
nyt jatko on kirjoitettu ja jään odottamaan mitä tapahtuu :)

Ps. Tuohon listaan voisi lisätä vielä Guns Rosesin November Rain :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#249
Hmm.. pitääpä ladata sekin kuunneltavaksi.
Kirjoittelen tässä jo täyttä häkää jatkoa ja yritän kuumeisesti keksiä jotain järkevää tapaa pelastaa Robinson. :D
Katsos, en mä nyt niin ilkee ole ja sitäpaitsi mä olen jo raapustanut vihkoseeni aika kauniin lopun, mutta sitäkin hion ensin ennen kuin laitan sen tänne. :)
No niin siellä on jatkopala, joka myös samalla päättää tarinan, toivon mukaan onnistuneesti. :)
Jään toki odottamaan mielelläni kommentteja ja miksei jatkoa johonkin toiseen tarinaan, vaikka voisihan sitä pientä taukoa pitää siihen asti kunnes muutkin jäset uskaltaisivat jatkaa noita jatkotarinoita.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Olipas liikuttava loppu meidän tarinalla. Tuli sellainen lämmin olo kun luin sen ja tuli muuten samalla mieleeni sellaiset rakkausromaaneille tyypilliset loppukohtaukset :) Hyvin sie kyllä osaat kirjoittaa!

Niin tuo November Rain jotenkin kosketti heti ekalla kerralla kun kuulin sen, ehkä siksi kun olen marraskuun lapsi*hymyilee*.. hmm.. olen tainnut kuulla tuon Crow-elokuvasta tutun biisin, mutta en saa sitä nyt päähäni.. pitäis kai kuunnella se tuolta dvd:ltä :)

Katselen noita jatkoja joku päivä tuossa ja jos iskee kirjotus fiilis niin napsuttelen jotain lämpimikseni taas.. Oishan se kiva jos joku muukin intoutus kirjottelemaan juttuja(ihan mitä vaan) kun on toisinaan aika masentavan hiljaista täällä..

Hauskaa illanjatkoa foorumin väelle, mie painun nyt nukkumaan kun pitää nousta huomenna ajoissa.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#251
Njooh. :)
Kunhan jottai raapustin ja taas kesken duunipäivän iski inspis.
Miepä olenkin kevään muksuja, maaliskuussa synytnyt. Ehkä siksi olenkin tälläinen uneksija. :D

Mutta piristykseksi tähän ketjuun tekemäni kukko, jonka pyrstö koko pienen lahiksen, kun kukko mokoma otti ja halkeentui, kun ei kestänyt pyrtön painoa. Piti sitten pyrstöä keventää ja kukko korjata. Pitää vielä kasata toinen kukko, jonka toivottavasti huomenna saan valmiiksi, siltä kun puuttuu enää pää ja pyrstö. :) On sitten ihan käsin tehty, ei millään muotilla.
Olen peittänyt kuvassa esiinytvän henkilön (joka itseasissa on yksi ohjaajistamme) kuvan, kun en halua luvatta toisen naaman kuvia levitellä.
Tulihan tuosta nyt jonkunlainen kukko...

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hyvää illanjatkoa kaikille juplinilaisille tuosta ampumavälikohtauksesta huolimatta.

Mie painun nyt sytyttämään sen kynttilän ja  painamaan nenäni kiinni kirjaan. Ostin tänään yhden rakkausromaanin yksinäisen illan ratoksi :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti


Mie joskus piirustelin mallin päälle tälläsen asun, jollaisen ajattelin Isabellan hääpuvuksi.
Kiitos skannerin, nuo värit eivät oikein pääse oikeuksiinsa, sillä siinä on hienoinen sinervä sävy, joka ei kyllä nyt näy.


Mutta, illan jatkot minunkin puolestani ja jaksamista teille, joita tuo... hmm välikohtaus on koskettanut.


Laitan vielä yhden töherrykseni tähän...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Nefertiti.. sie siis osaat sekä kirjottaa, että piirtää*hymyilee*
Selvä monilahjakkuus tapaus..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"