Yö kukkujat

Aloittaja Nuubialainen Prinsessa, 01.08.07 - klo:01:54

« edellinen - seuraava »

Nuubialainen Prinsessa



Nonnii, melkein jäi tekemättä..voi jäädä lähiviikkoina joku päivä väliin kun on pian nuo kirjotukset ja pitää niihin hätäillä..tuossa nyt kuitenkin tuo jatko..

Miun mielessä muuten kävi yks hassu ajatus tänään kun käytiin suomenkirjallisuus historiaa läpi..nimittäin mie huomasin miettiväni, et onko meillä tämmönen pieni kahen hengen kirjallisuuspiiri, hihhihh..

Ja nyt tämä tyttö painuu nukkumaan..

Kauniita unia kaikille, niin uusille kuin vanhoille kukkujille..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mie vielä kirjotan vähänsen ja häviän sitten itsekin nukkumaan. Jään toki odottamaan jatkopätkiä tarinoihin.
Njoo, kirjallisuuspiiri. Hmm.. ollaakos me nyt niin kauheen pelottavii, kun ei porukka uskalla kirjottaa jatkoja noihin tarinoihin?

Perusteluista teiltä muilta kiitos, ei me purra jos te muutkin pistätte lusikkanne soppaan ja vähän hämmennätte, on vaan mukavaa saada tarinoihin uudenlaisia näkökulmia. Ainoa toive on, että pysyttäisiin toki asiallisina ja jätetään alapää/kakkapökäle jutut vaikka suomi24:seen, jonne ne sopii paremmin.
Muuten sana on vapaa ja mielikuvtus rajana.
Mutta nyt minun puolestani hauskaa illan/yönjatkoja aivan kaikille juplinlaisille. :)


Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Moi.

Tuli taas vähän lyhyt jatko..noh, jatko jokatapauksessa..
Tuosta kirjottamisesta, jospa me tosiaan ollaan vähän pelottavii :(

Kirjottakaa vaan muutkin noita tarinoita, jos haluutte..niit ois kiva lukee ja sais uusii ideoita..:)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#123
No eipä mittää, mie kirjottelin sinne taas aika pitkän pätkän lisää.
En mä kyllä oo ajatellu olevani pelottavan näköinen, mutta kai me sitten joteski pelotetaan muita... hassua.

Kannustusta, kannustusta, nyt kaikki muutkin näppis nokan eteen ja naputtelemaan vaa rohkeesti jatkoja tarinoihin. :)
Mutta nyt mie taidan siirtyä nukkumaan ja toivotan kaikille hauskaa illanjatkoa ja hyvää yötä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Nuubialainen Prinsessa
Minä tässä seilaan edes takas, kun teen lihapullia. Nam. :)
Mutta kirjoitan tarinalle kyllä jatkoa kunhan vain saan seuraavan pellillsen lihapullia uuniin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Iltoja siullekin Nefertiti.

Kuulostaapa hyvälle nuo lihapullat..itselläni kasvisdieetti menossa, että lakkiaispuku näyttäs paremmalta(jos sitä nyt edes valmistuu..), joten pelkkäajatus saa veden kielelle..hih..

Mie kirjottelin tuon jatkopalan kerrankin ajoissa ( livahdin koulusta pikkusen aikasemmin kun saatiin huomisen hommat jo valmiiksi projektihommassa) ja nyt sitten lähden muihin puuhiin..hauskaa illanjatkoa sinulle ja muillekin myös.







Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Nonni, en sitte saanu mitään aikaseks ku säädin simsin downloads kansion kanssa ja nyt olen liian väsynyt kirjoittaakseni mitään jatkoa,mutta siis huomenna tai oikeammin tänään jatkan tarinaa, kun töistä pääsen. :)

Illan- ja yönjatkot teille ketkä vielä jäätte foorumille täksi yöksi kukkumaan.
Hyvää yötä...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa itse kullekin foorumilla seikkailijalle.

Mie tässä nautin olostani, sillä avokki läksi viikonlopuksi kaverin luo (ei sentään ryyppäämään, mutta porvoossa on koiranäyttely sunnuntaina ja se kaveri asuu porvoossa, helpompi sieltä käydä, kuin lähteä täältä hesasta, kun ei ne bussiliputkaa hirveen halpoja oo) ja mun ei tartte olla koko aika viemässä sille millon mitäki, kun herra ei itse jaksa hakea. Ihanaaa, oma rauha ja sa tehdä suunnilleen ihan mitä huvittaa, mutta en mie silti tuosta avokistani luopuis, mutta sillon tällön on mukavaa olla ihan vaa itsekseen. :)
Herkuttelin juuri toissapäivänä tekemilläni lihapullilla ja HP kastikkeella. Nami. :)

Nyt sitten seurailen mielenkiinnolla, että mitä uutta foorumille ilmaantuupi. :)
Hauskaa ja rattoisaa perjantai-iltaa kaikille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Hei Nefertiti.

Miekin päätin kukkua täällä hetken pitempään kuin tavallisesti ja lueskella noita muittenkin kirjottamia juttuja mitä en ole ennättänyt tutkia laisinkaan kun on ollut kiire..

Kirjottelin taas tuonne jatkoa ja taidan keitellä vihreää teetä hieman mielenvirkistykseksi. Ihana ilta kun ei ees vielä väsytä.

Joskus on tosiaankin hyvä olla yksinään, saa ajatukset juosta vapaasti ja voi nauttia täydellisestä hiljaisuudesta..itselleni sellaiset hetket ovat harvinaisia, sillä yleensä kotona on aina elämää..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin, sain sitten tuonne jatkoa aikaiseksi. :)
Roikun täällä varmaan aika myöhään, kun kerrankin saa olla rauhassa.
Mutta illanjatkoja ja törmäillään täällä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#130


Jep, mie lueskelen siun tuotoksen..

rattoisaa iltaa..:)


Nyt sitten taidan luovuttaa.

Hauskat yön jatkot kaikille, jotka tänne vielä yön mittaan eksytte..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

#131
No niin tulipa sekin tarina päätökseensä, mutta onhan tuolla noita tarinoita vielä kirjoitettavaksi. :)
Taidanpa minäkin hiljakseen siirtyä nukkumaan tästä.
Öitä kaikille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#132
Heh, päiviä.
Taas mie täällä roikun ja huomaan, että on hiljaista. No toivottavasti edes iltaa kohden tulis elämää. :)
Eipä täs muuta kuin hauskaa päivänjatkoa kaikille.

No niin jatkan tähän viestiin, ettei tuu niin montaa mun viestiä peräkkäin.
Täällä edelleen roikun. Olin vain vähän aikaa pelaamassa.
Edelleen on hiljaista, etten sanois tylsää.
No toivottavasti edes jossakin välissä tuleepi elämää tännekin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Heipä hei..

Sait näköjään päätökseen tuon tarinan, kiva loppu tuli tarinalle.
Kylläpäs täällä on nyt tosiaankin aika hiljaista..
Miulla ei nyt yhtään juokse ajatus kirjoittamisen suhteen, joten täytynee ootella inspiraatiota..##huokaa##
-syys masennusta kait ja yokirjoitusmasennusta --alkavat tiistaina kuuntelulla-

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No voihan. Pidän sulle peukkuja, että kirjoitukset onnistuu.
Mä kirjoittelin tänään eteenpäin tuota Unohdettua kaupunkia, siis ihan vaa wordissa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.