Tatuoinnit ja lävistykset

Aloittaja Floora, 26.09.07 - klo:10:53

« edellinen - seuraava »

Nemesis

Kiitos paljon neuvoista, Mustang! Sellaisen pienen suloisen lentävän kissan/nallen kuvaa olen harkinnut, melko lyhytraajaisen ja pyöreämuotoisen, eli ei mikään iso tai monimutkainen tatuointi ole kyseessä. :D

Julle

Helloou! Itekki oon ottanu lisää leimaa itseeni! Oon napannu tuohon vasempaan ranteeseen realistisennäköisen sydäimmen, jonka poikki kulkee sellanen pergamenttinauha, jossa lukee äiti, kauniilla kaunokirjoituksella. :) Komia on, ja äitiki tykkäs, kun näytin kuvaa! :)
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa


Onnittelut uudesta tatskasta Julle :)
Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nuubialainen Prinsessa


Päätin tässä jokin aika sitten, että nyt on viimeinkin aika sille kolmannelle tatuoinnille. Tiedän, että sen paikka on jossain kohtaa kädessä, todennäköisesti ranteessa. Ajattelin ottaa sellaisen pienen tähden, mutta miten voikaan olla niin vaikeaa löytää juuri se oikeanlainen tähti..  ::)

Jos joku tietää sellaisia tosi kivoja tähtiä, niin laittakaa ihmeessä kuvia tai linkkejä kuviin nähtäväksi. Tää tahtois nähdä :))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No mäpäs koetan autella. Käviskö joku näistä, minkä googlella löysin.
Mun mielestä siinä on muutama ihan nättikin. En nyt osaa mitään tiettyä osoittaa, kun en ihan tiedä, mikä olisi sitten sun makusi mukainen.
Tuossa sitten kuvahaun tuloksia pelkällä star sanalla, jos niistä löytyis jotain inspiroivaa.

Itse yhä haaveilen tällaisesta pienestä lohikäärmetatuoinnista, mutta vielä ei oo ollu kanttia, eikä rahaa hommata sellaista käsivarteen tai tarkemmin sanottuna olkavarteen.

Mutta jos joskus vaan olis varaa ja kanttiakin, niin ehdottomasti haluaisin lohikäärmetatskan. Lohikäärmeissä vaan on jotain kiehtovaa. Toinen vaihtoehto olis ehkä sitten susi tai lähinnä sudenpää.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Miekin yritin jo etsiä googlen kuvahaulla, mutta noissa siun linkeissä oli myös ihan uusiakin tähtiä. Tuollainen lohikäärmekin olisi kyllä tosiaan aika hieno myös :B Tuossa linkin alkupuolella oli parikin hienoa lohista, sellaista mustaa kiemurtelevaa ja pitkää siimahäntäistä..

Oikeastaan ei kait sitä kannata pitää kiirettä, kun hosumalla ei tule kuin kusipäisiä lapsia vai miten se sanonta menikään  ;D

Kiitti vinkeistä Neffi!

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Julle

Tässä tauon aikana oon kerenny ottaa vähän lisää mustetta itteeni, ja lävityksen takasin!

Elikkä läväri piti ottaa uuestaan nännin näppylään, ku tippu taas! Oon varmaan 5 kertaa joutunu ottaan uuden, ku aina toinen tippunu! Mutta nyt jos lähtee, ni saa läksiä toinenkin! :D

Ja tatuointi on vaimon nätti naamakuva muerte tyyliin tatuoituna! Voin laittaa siitä kuvaa kunhan saadaan vaan valmiiksi! Syyskuussa pääsee jatkamaan, mutta ei onneksi ole kuin pikkuisen väritystä vailla. :) Seuraava kuvakin on jo valmiiksi mietetty, ajattelin ottaa isän kuvan tod.näk. rintaan. Hän kun kuoli viime vuoden joulukuussa,  taisi olla 20.12... Mutta hänen muistoksi otan hänen armeija kuvansa, kun kaikki on sanonu että kovasti miun näkönen herra siinä katsoo. :)
Kari Tapio on Äijä!