Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 11.06.13 - klo:05:18
Mutta mä bongailin työpaikkallani tässä taannoin jäniksen. En tiedä onko se kani vai jänis, mutta sillä on rusakon väritys, joskin se on huomattavasti rusakkoa pienempi, eikä karva näyttäs ainakaan pentukarvaa olevan. Kaniks taas sen korvat on aika pitkät. Mä jopa otin kuvia siitä, kun se oli lasioven ulkopuolella ja muuten hyvin pitkän aikaa.





Veikkaisin, että kyseessä on tavallista pitkäkorvaisempi metsäjänis. Tai sitten joltakulta on päässyt lemmikkipupu karkuun.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Killahed, no olkoon mikä tahansa pupujussi, niin tuntui ainakin viihtyvän tuolla, vaikkei ihmisistä tunnu muutoin perustavan, vaan mieluummin karttaa.

Nuubialainen Prinsessa, hienon jatkopalan olit kirjoittanut. Mutta mistä kummasta sä sen vesiolennon sinne repäisit? Taas meni Kassandran matka mutkaisemmaksi. No jos mä en ehdi kirjottaa, tai inspistä ei satu tulemaan, niin kirjoittakoon tuohon jatkoa, ken ensinnä ehtii. Sana on vapaa, joten kaikki nyt mukaan, jos vaan inspistä ja ideaa sattuu olemaan. Olis kiva saada vähän jotain uuttakin verta vaihteeksi tarinaan, vaikka tosi hyvähän toi tarina nytkin on ja Nuubialainen ainakin on ihan loistava kirjoittaja ja niin olette te muutkin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Kiitos Neffi :)

Ööhöm, mie en kyllä osaa nyt sanoa miten se vesiolento sinne ilmestyi, mutta aika elävä mielikuva siitä mieleen kohosi :DD Oli vaan pakko kirjoittaa ylös se, mitä päähän ilmesty, joten siitä tuli nyt tuommonen hölmö pätkänen. Jään mielenkiinnolla oottamaan jatkoa, sitten kun joskus ennätät sitä tekemään...

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin, nyt siellä on pätkänen ja minä ainakin odotan innolla jatkoa siihen. :D

Jäikin aika mielenkiintoiseen kohtaa. Illalla varmaan pääsen sitten taas paremmin koneelle. Tänään on taas tekemistä ja menoja.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hoo, olitpa nopea. Pitääkin lukea hetimmiten.   ;D

Jatkoa seurannee taas kun sopiva hetki tulee... tää ilta on kuitenkin pyhitetty yhelle telkusta tulevalle leffalle...

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No sattui iskemään idea ja sitten pitikin jo lähteä ja loppu idea katosi. No tuli edes tuollainen pätkänen. Odotan innolla, että mitä sinä sinne keksit jatkoon tai kuka muu tahansa. :)

Ai muuten tässä mun hieno kelloni, jonka ostin tässä taannoin. Itse ainakin tykkään siitä kovasti.



Taustalla voi näkyä muutamia omistamiani opuksia. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Moi, aattelin tulla tänne huutelemaan taas sitä, että miulla on tuo Kassandran tarina kirjoituksen alla tällä hetkellä. Se on vähän keskeneräinen, enkä voi sitä vielä tänne laittaa ja homma keskeytyi kun patistavat kauppaan ja mökille, joten tarina jatkuu pian, kunhan pääsen koneelle ja hiljaisen hetken aikaa  8)



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 29.06.13 - klo:14:56

Moi, aattelin tulla tänne huutelemaan taas sitä, että miulla on tuo Kassandran tarina kirjoituksen alla tällä hetkellä. Se on vähän keskeneräinen, enkä voi sitä vielä tänne laittaa ja homma keskeytyi kun patistavat kauppaan ja mökille, joten tarina jatkuu pian, kunhan pääsen koneelle ja hiljaisen hetken aikaa  8)

Oo, tuskin maltan odottaa. Itsellä on tällä hetkellä operaationa siivoaminen, mutta tässä taukoillessani käyn täälläkin piipahtamassa. Näit varmaan, että olin muokkaillut tuota Syytön tarinaakin ja tehnyt siihen ihan toisenlaisen pätkäsen.
Olisi kiva, jos noita muitakin jatkiksia joku jaksaisi jatkaa. Itse toki kirjoittelen, jos inspistä sattuu olemaan.

Mutta joo, Nuubialainen Prinsessa, jään mielenkiinnolla odottamaan, että mitä saat aikaiseksi, kun olet niin hyvä kirjoittaja. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


No, nyt viimeinkin pääsin viimeistelemään tekstin. Tyttöjen isä vallotti koneen koko viime yöksi, joten pääsin itse koneelle vasta tänään. Tarinainen on siis tuolla luettavissa - viimeinkin  8) Mitähän seurueellemme mahtaa tapahtua seuraavaksi. Näen jo mielessäni Rihannonin markkinat, täynnä mausteiden, ruokien tuoksua. Silkkisiä kankaita ja kauniita saviruukkuja.. ai, kun ois kiva päästä sinne itsekin  ;D

Ps. Neffi, tuo siun lohiskello on hieno. En muistanut siitä viimeksi mainita :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Hmm.... nyt minäkin näen mielessäni kaikki ne markkinakojut, myyjät. Pöydillä on kankaita, mausteita, koruja, mitä vain tarvitseekin ja jokainen kauppias yrittää kilvan myydä tuottaitaan ja mainostaa omiaan markkinoiden parhaiksi. Ilmassa tuoksuvat hajuvesi, mausteet ja hyvä ruoka. Kaikkialla kuuluu puheensorina. Ihmisiä puikkelehtii kojujen välistä, seinien vierssä istuu rääsyisiä ihmisiä kerjäämässä. Jossain resuinen katupoika varastaa omenan tai leivän ja juoksee kauppias ja vartijat perässään pitkin katuja, niin että pöly nousee paljaiden jalkojen alta...
Lisäksi näen mielessäni auringon paahtamien rakennuksien seinämiä. Jossain istuu käärmeenlumooja ja kuuluu kaunista rytmikästä musiikkia...

Hmm... täytyykin miettiä, mitä seuraavaksi keksisi tuohon tarinaa. Hymyilytti, kun näin, että olit pelastanut Aslanin pineestä.  ;D

Krhm.... ai miten niin vilkas mielikuvitus...  ::) ;D

Ai muuten, kiitti. Joo tykästyin itsekin tuohon kelloon. Ties vaikka tuossa ajasta huolehtisi itse Daggar. ;D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 30.06.13 - klo:13:47

Krhm.... ai miten niin vilkas mielikuvitus...  ::) ;D


;D ;D

Mie jään mielenkiinnolla oottamaan, millaista tarinaa sie seuraavaksi loihdit. Pääseekö joukkio turvallisesti Rihannoniin ja saako se Alejandro sitä paistostaan..? :D Ja mitä tuohon Aslaniin tulee, niin.. jostain kumman syystä miun oli ihan pakko pelastaa se veijari. Taidan olla kiintynyt siihen enkelikutriin tjtn :B

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No niin, nyt siellä olisi pätkänen niin Syytöntä, kuin Kassadraa ja Prinssi puolikuuta. Ollos hyvä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Oijoi, tarina on taas jatkunut :b Tekisi heti mieleni kirjoittaa jatkoa, kun niin houkuttelevaan kohtaan tarinan jätit. Hienoa tekstiä jälleen kerran Neffi : ))))

Mutta..jatkoilen, kunhan taas ennätän...


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Kiva, että miellytti. :)

Itse päätin tässä aloittaa yhden projektin ja katsotaan nyt saanko vielä tänään mitään kuvia tännekin laitettavaksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

No niin, sain kuin sainkin jotain aikaiseksi ja ainakin itse olen tyytyväinen.
Toivottavasti sinäkin Nuubialainen Prinsessa tykkäät.

Tästä tirkistelemään kuvia.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.