Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Killahead

Löysin äsken Ylen sivuilta mielenkiintoisen radio-ohjelman! Kadonneet aarteet! Se on ilmeisesti tullut radiosta 2011. Siinä puhutaan näistä lajeista:

  • Viktoriajärven kirjoahvenet
    Uuden-Seelannin misteli
    Tasmanianpussihukka
    Muuttokyyhky
    Siivetön ruokki
    Siniantilooppi
    Isomerimetso
    Stellerinmerilehmä
    Dodo
    Madagaskarinstrutsi

http://areena.yle.fi/radio/1294392
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Tosta tulikin mieleeni, että eräällä toisella foorumilla tuli kans uhanalaisista eläimistä ja joku sitten toi linkkiä että joku sarvikuonolaji on nyt virallisesti kuollut sukupuuttoon. Ihmisen ahneudella ja typeryysellä ei näemmä ole mitään rajaa. >:(


Niin ja asiasta kukkaruukkuu, tumblrissani on uusia kuvia taas. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 11.05.13 - klo:21:30
Tosta tulikin mieleeni, että eräällä toisella foorumilla tuli kans uhanalaisista eläimistä ja joku sitten toi linkkiä että joku sarvikuonolaji on nyt virallisesti kuollut sukupuuttoon. Ihmisen ahneudella ja typeryysellä ei näemmä ole mitään rajaa. >:(

Suippohuulisarvikuonon alalaji?
http://www.voice.fi/ilmiot/surullisia-uutisia-suippohuulisarvikuono-julistettiin-sukupuuttoon-kuolleeksi/8/49361


http://blogit.iltalehti.fi/varpu-tavi/2013/05/08/suippohuulisarvikuono-ei-ole-kuollut-sukupuuttoon/
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 12.05.13 - klo:11:14
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 11.05.13 - klo:21:30
Tosta tulikin mieleeni, että eräällä toisella foorumilla tuli kans uhanalaisista eläimistä ja joku sitten toi linkkiä että joku sarvikuonolaji on nyt virallisesti kuollut sukupuuttoon. Ihmisen ahneudella ja typeryysellä ei näemmä ole mitään rajaa. >:(

Suippohuulisarvikuonon alalaji?
http://www.voice.fi/ilmiot/surullisia-uutisia-suippohuulisarvikuono-julistettiin-sukupuuttoon-kuolleeksi/8/49361


http://blogit.iltalehti.fi/varpu-tavi/2013/05/08/suippohuulisarvikuono-ei-ole-kuollut-sukupuuttoon/

Joo toi se tais olla.

Hmm... missäs kaikki oikein luuhaa, kun forkalla on ollut niin hiljaista? Mä nyt oon päivittäin käyny täällä kurkkimassa ja hiljaista on, melkeinpä vaan kerran viikkoon taitaa jopa yksi viesti putkahtaa tänne. No nyt kyllä ajattelin pelailla vaihteeksi. Ai joo ja tumblrissani muutama uusi kuva. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Alkaa oleen sairas- ja kesälomia ja töitä riittää. :) Siksi ei aina itse ehdi ja muista täällä pyörähtää. Tein lisäksi ainakin kesän ajaksi uuden aluevaltauksen töiden saralla, jännää aina päästä koittamaan jotakin uutta. :P
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nemesis

Mäkin jaksan täällä kyllä tapani mukaan ihan päivittäin käydä kurkkimassa, mutta kurkkimiseks se sitten vaan jääkin. Aivot on niin loppuunpalaneet ettei osaa edes keksiä mitään järkevää tai sanomisen arvoista, varsinkaan kun juurikaan ei näy elämää mihin reagoida. :) Vaikka enpähän mä täällä muutenkaan kovasti äänessä ole. Taitaa olla tuo sisäänpäinkääntyneisyys jo niin ylitsepääsemätön etten täälläkään osaa tai jaksa yrittää kommunikoida. Ehkäpä pitäskin päästää vaan kaikki järjettömyydet pään sisästä valloilleen ja kattoa jos siitä syntyiskin keskustelua kun höpisis jotain ihan hulluja ja ihmiset ihmettelis että mikähän totakin vaivaa. Jaa-a. :D

Mustang

Hoo, Nemesis, minä ainakin olen vain kovasti vieraskorea ja yritän antaa itsestäni fiksun kuvan. ;) Vois joku yö koneella huhkiessa kirjoittaa tähän kaiken, mitä päähän putkahtaa ja katsoa, millaisia reaktioita se poikii. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

Katsoiko kukaan Euroviisuja? Suomi ei (taaskaan) menestynyt, minkä arvasinkin jo etukäteen, mielestäni se biisi kuulosti joltain, mikä soi tuhansia kertoja radiossa mutta siitä huolimatta siitä ei jää mitään mieleen.
Ja olisin halunnut, että Romania olisi voittanut. Tosin oli se Tanskankin biisi ihan hyvä.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nemesis

Juu, meikä katselee uskollisesti viisut joka vuosi vaikka sen jo etukäteen tietää ettei siellä paljon mitään erityisen laadukasta yleensä näy. Mut on se silti omalla tavallaan viihdyttävää. :D Olin rehellisesti yllättynyt että Suomi pääsi tänä vuonna ylipäätään finaaliin, oli mielestäni sen verran typerä laulu.

Ja mäkin tykkäsin Romanian esityksestä! Erikoinen mutta kiva, ja tyypillä oli tosi hieno ääni! :D Mutta en mäkään Tanskan voitosta valita tai mitään, ihan nätti laulu se oli vaikka mielestäni vähän tylsähkö. Mutta kuitenkin ihan tarpeeks hieno euroviisuvoittajaks. :)

Nefertiti

Mä taas en erityisemmin seuraa viisuja, mutta sinä vuonna tuli seurailtua, kun Lordi voitti. Oli se kyllä melkoinen ylläri, kun koko homma oli jo ennen viisuja lytätty, mutta niin vain tuolloin tuli voitto. Kun sitä piste/ääni saldoa sitten selviteltiin, niin se oli hauskaa.
Olikohan sekin peräti sillon lehdessä, että ruotsin viisuedustaja/laulaja veti melkoiset palkokasvit nenäänsä Lordin voitosta. Muistaakseni luin, että nainen oli vielä aikas uskovainen tai jotain sinnepäin.

Nyt en jaksanut kyllä seurata sen enempää lätkää, kuin viisujakaan. Ei ollut jotenkin sellainen vire ja ainahan se on nähty, että heti perään ei tule uutta voittoa, vaikka hyvin kai Suomi pärjäs tänä vuonna Lätkässä, vaikkei mitaleille päässytkään.
Lätkästä vaan on mennyt maku, kun se näyttäs nykyään olevan enemmän yleinen nyrkkeilymatsi kaukalossa, kuin oikeata peliä ja monesti sinne maaliinkin kasaantu pelaajat, kuin että siellä olis kiekko. Eikö sitä turpaan mätkintää voisi sieltä oikeasti vähentää. Tarkoitus on pelata ja jos mä haluan nähdä nyrkkeilyä, niin sitten mä katson nyrkkeilyä, en lätkämatsia nyrkkeilyllä höystettynä. En yhtään ihmettele, että kiekkoilijat on niin hampaatonta sakkia, kun aina saa nyrkistä päin lärviä, ennemmin kuin kiekosta tai mailan lavasta.

Ja noi Suomen viisuehdokkaatkin on aika surkeita. Suomihan olis voinut jo reilusti ennen Lordin voittoa, saanut voiton viisuissa, jos olisivat lähettäneet Nightwishin sinne, ennen kuin Nightwish kohosi julkisuuteen, mutta silloinhan lähetettin joku muu. En tosin muista, että kuka.
Mutta perinteisestihän sinne on lähetetty jotain ihme iskelmärenkutuksia, jotka ei voi voittaa. Mikä tätä maata vaivaa? Eikö tää maa halua voittoa, vai äänestääkö noita viisuihin lähetettäviä ehdokkaita vain jotkut mummelit, jotka ovat ikuisesti jämähtäneet ikivihreisiin iskelmiin, tangoihin ja humppaan?
Tosin mitä välillä ohimennen oon viisuja seuraillu menneinäkin vuosina, niin aika paljon jotkut maat panostavat siihen, että on paljasta pintaa, poppia ja isoja tissejä. Hmm... eihän ne tissit laula, joten josko kumminkin keskityttäisiin ihan kykyihin, muotojen ja 1cmx1cm kokoisten vaatteiden sijasta. Okei vaatteet on kyllä plussaa, jos niihin on panostettu, että näyttävät hyvältä laulajan yllä,.

Tämä tämän hetkinen suomen viisulaulaja tais olla ihan ok, jos ei mikään kovin ihmeellinen ja taisi se sen provopusu saada enemmän julkisuutta, kuin itse biisi, jota en oo tainnu ees kuullakaan. Pitänee sivistää itseään ja kaivella se jossain välissä youtubesta kuunneltavaksi.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Huomenna on vihdoin ja viimein viimeinen yritysopin tunti! Nyt pitäisi huomiseksi kirjoittaa ylös mielikuvitusyritykseni liiketoimintasuunnitelmat, asiakasanalyysit, resurssit, käyttöpääomat sun muut... en tiedä, että mitä hyötyä tästäkin kurssista on, en todellakaan halua perustaa oikeasti yritystä, eikä koko aihe muutenkaan liity millään tavalla siihen alaan, mitä opiskelen >:(.

Onneksi ensi kuitenkin viikon jälkeen alkaa kesäloma! Ja nyt sunnuntaina toivottavasti päääsen käymään Helsingissä Luonnontieteellisen museon lepakkonäyttelyssä (http://www.luomus.fi/museo/vaihtuvat/lepakot/index.htm). Suomen Luonto-lehden mukana tuli kuponki, jolla 1 aikuinen pääsee sinne ilmaiseksi.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

#896
Pöh... kylläpä onkin taas hiljasta forkalla. Mä kun aina ootan, että joku naputtelis jatkoa jakiksiin tai jotain.... ai niin mutta muillahan on se elämä, jota mulla ei oo.... Tylsää silti...
No jos tässä viikonloppuna yrittäs naputella jatkoa johonkin itsekseen, kun ei tässä parempaakaan tekemistä ole ja mitään muutakaan ei huvita tehdä. On sen verran rankka työviikko takana.
Tai no simsiä taidan pelailla ehkä, kun meinasin muutamia kuviakin räpsiä pelistä vaihteemmaksi.

Hmm... vois tähän muutaman kuvan linkitellä teidän iloksenne. :)


Tanya


Tommy


Teiniytyneet Tanya ja Tommy


Jill ja Jon


Wes ja Mona


Fiona ja Logan

Pahoittelen kuvien kokoa, mutta tuon isompaa kokoa en oikeastaan muutenkaan käytä. Jos haittaa, niin sanokaa ja laitan sitten linkin taakse.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Aattelin tulla huutelemaan, etten oo kadonnut minnekään. On vaan ollut niin ihanat ilmat ja luonto on vihreä ja linnut on palannut talven karkulaisuudesta, niin ei oo tullut oltua koneella niin paljoa :)

Asiasta kukkaruukkuun... voisko joku auttaa miuta..? Mie en saa millään päähäni, minkä niminen on tuo hotellin etusivulla soiva laulu. Oon miettinyt sitä jo yli vuoden, eikä tule millään päähän. Jossain olen kuullut, mutta en muista missä.. VAIVAA ja kovasti, joten h.e.l.p!


http://www.portogalini.gr/en/index.php


Ps. tosi hienoja kuvia Neffi :B

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Thanks Nuubialainen Prinsessa. On muuten nätti kappale tuolla linkittämälläsi sivulla. Tykkään, mutten itsekään tiedä kenen käsialaa tuo on. Eikö sitä oo tuolla sivulla mainittu mitenkään?
Oli miten oli, niin nätti on ja vähän sellainen haikeahko. Mulla tulee mieleen kauniita maisemia siitä ja sitten tyyliin joku saippua sarja, joka on tehty just jossain tuollaisissa maisemissa.
Hmm... ehkä niiltä vois kysäistä, että kenenkä kipale mahtaisi olla tuo. Onneksi google kääntäjä voi avittaa pikkaisen ja ilmeisesti ymmärtävät englantiakin, koska sivusto on saatavissa myös englanniksi näemmä. :)

Joko muuten olet lukaissut ne pätkäset, jotka mainitsin ja jos, niin mitä pidit? En kai mennyt ihan metsään se sinun olentosi suhteen tuossa Kassandran stoorissa? Ja mitä olet mieltä tuosta Rakkautta ja Sadepilviä stoorista?
Okei joo taas sitä tavanomaista tuubaa, mut sinne en suunnitellut tunkevani sen enempää avaruusolioita, kuin mitään muutakaan paranormaalia. Tällä kertaa ne saavat jäädä Scullyn ja Mulderin huoleksi ja fantasia tarinoihin. :)

Ja muuten ihana nähdä sua täällä. Itse tässä pelailen sen minkä kerkeän, kun huomenna taas töitä ja ajoissa pitää mennä nukkumaan, että jaksaa nousta ajoissa. Kun pitää olla golffeilta jo kahdeksaks poissa(aamulla), perkele. Anteeksi kielenkäyttöni.

Ja noi kuvat, voit käydä ihailemassa niitä tuolla mun tumblrissa, jonne on lisääkin tulossa, jahka saan räpsittyä. Kai muistat Kauhujen saari 2:sen, eli sieltä ovat teiniytyneet Tommy ja Tanya. :)
Intouduin täysin väkertelemään tätä stooria simsmuotoon, tosin huomasin tässä yhden jutun. Kun sitten tarinan loppupuolella pitäisi toinen päähenkilö, eli Tommyn isä tapattaa, niin en tiedä haluanko sittenkään tapattaa ko. simiä.
Hmm... ehkä vaan lavastelen tilanteet, mut jätän simin henkiin. On nimittäin niin paljon Hyden näköinen, etten mä raaski sitä tapattaa. Eläköön ikuisesti tuolla, jos ei muuten niin simivalikossa, jottei se tuu seikkailee mun tonteille, kun pitäs muita juttuja lavastella. :D Ai joo ja löytyyhän simeille sentään elämäneliksiiriä, jottei ikäkään pääse painamaan ja näin saan yhden keinon lisää pitää simien viikatemiehen loitolla. :D

Mutta joo, jään mielenkiinnolla odottamaan, josko tarinoihin pian tulisi jatkoa ja sinä aikana, jos en itse inspistä saa, niin väkertelen simsien parissa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Huh! Viimeviikko oli työntäyteinen, hektinen ja uuvuttava, mutta hengisä selvittiin. Tällä viikolla kylläkin on luvassa vielä enemmän työtunteja, mutta jakautuvat hieman mukavammin. Uskoisin ainakin. Saa nähdä, miten kuollut sitten oon todellisuudessa. Hommat näyttää nyt kesän ajan siltä, ettei työt tekemällä lopu, vanhojen kohteiden lisäksi aloin nyt vielä ihan uusia hommia. Kesälomat ja saikut ja muut lisää tuntumäärää tuntuvasti. Viikonloppua rasitti vielä se, että eräs rakkaimmista ystävistäni valmistui ja minä tottakai päsmäröin kampausten kanssa ja autoin siivouksessa oman duunin ohella. Parturikampaajahan olen ensimmäiseltä ammatiltani. :)

Nyt on valmistujaiset juhlittu ja tämä viikko alkaa vähän löysemmin, vielä olen kotona, ennenkun lähden tekemään muutaman tunnin työhomman. Ihan hyvä tämmöinen pehmeä aloitus viikkoon.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.