Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

#735
No huomenna sitten, jos joku muu ei ehdi. :)
Kiva kun tykkäsit pätkäsestä, tuli vain tuollainen mieleeni ja no yritän vain miettiä ja kuvata nuoren miehen tunteita, kun hän on juuri löytänyt kotinsa ja vanhempansa, luultuaan ensin elämänsä päättyvän. Mutta kaikki meinaa taas kerran mennä poskelleen tuon polttomerkin ja ilkeän neuvonantajan takia. Ja vähän sitäkin, miten hän tuntee itsensä erilaiseksi ja miettii tulevaa elämäänsä, jos nyt kaikki onnistuukin ja miettii, sitä että jos joku muu kuitenkin näkisi sen polttomerkin. Lisäksi on vielä vanhemmat, joita hän ei oikeastaan tunne kunnolla ja vielä ensi kosketus vastakkaiseen sukupuoleen, rakkaus ja kaikki ne ristiriitaiset tunteet, jotka se tuo mukanaan. Plus sitten vielä tuon konnan aiheuttamat paineet.... no mutta jos inspiraatiota löytyy niin kirjoita mitä kirjoitat sitten huomenna, jos jaksat. :)
Äsh, en taida osata selostaa ihan kunnolla... Hmmm... toivottavasti sait tuosta sekavasta sepustuksesta selvää... :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hienosti sain pointin ongittua sieltä, älä siitä huolehdi. :) Taidankäydä nukkumassa pienet päikkärit tähän väliin. Oon ihan kauhian väsynyt. Johtunee yötöistä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#737
Kauniita unia sitten. :)
Mie kattelen Species leffaa. Näkee taas H.R.Gigerin upeaa kädenjälkeä mukana. Siis taiteilija, joka on vastuussa mm Alien - kahdeksas matkustaja elokuvan alieneiden kaikkien vaiheiden ulkomuodosta.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Helouskis taas. Kirjoittelin tuohon Nuubialaisen Prinsessan kirjoittamaan jatkopalaan jatkoa, kun jäikin niin herkulliseen kohtaan ja jään nyt odottamaan, että mitä seuraavaksi tapahtuu.
Mmm... huomenna onkin pitkä päivä edessä. Ai joo vois allergialääkkeenkin muistaa ottaa, kun siellä kohteessa on jonkin verran elukoita, muun muassa kissoja, joista tykkään. :)
Mut nyt jään oottamaan suurella mielenkiinnolla, että mitenkähän noi jatkikset mahtanevat jatkua. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Nuubialainen Prinsessa. Ihana nähdä sua täällä ja oikein mukavaa joulua, jos ei ennen aattoa ehditä näkemään täällä.
Olet varmaan huomannut jatkopätkäni tuohon sun ihanaan jatkikseesi. Olin myös aiemmin naputellu jatkoa Merkittyyn Mieheen.
Kattelen tässä miehen kanssa Shrek 3:sta ja nautin alkoholitonta sidukkaa. Joo töitä ei oo huomenna, mut siivoilla pitää silti, et olis koti kivemman näköinen huomenna. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hei Nefertiti, oikein ihanaa joulun odotusta siullekin *virtuaalihalaus*

Joo, mie huomasin, että sie oot jatkanut kumpaakin tarinaan ja hienostihan sie kirjoitat kuten aina :) Miulla ei kunnollista joululomaa nyt olekaan, mutta ajattelin tässä pyhien aikaan yrittää tuonne tarinapuolelle jotain jaksaa, kunhan joudan ja jaksan keskittyä. Mutta varmaan pariin päivään en vielä ennätä kun huomenna on vielä töitä ja sitten onkin jo aatto. Mutta onhan sitä aikaa vähän enemmän kun on maanantaikin vapaa, joten josko sitä jossain välissä :))

Mie kuuntelin tuossa oopperan kummitusta tubesta ja ajattelin että taidan käydä hakemassa vielä kupin teetä ja pestä tuon makkarin peilin yötyönä kun se on niin likainen ettei kunnolla peilikuvaansakaan näe :O Paistettiin viikonloppuna piirakoita ja sitten siivoilin joulusiivousta sen mitä jäi aikaa kun kaveri teki yllätysvierailun meillä :)

Kiva nähdä siutakin, ja kiva nähdä, että täällä on ollut hieman elämääkin :))


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mä saan taas siivota huomenna yksin, kun mies hoitaa muita asioita niin sopivasti. No yritän saada jotain aikaiseksi, vaikka epäilenkin etten kyllä kaikkea saa aatoksi tehtyä. Jos nyt edes toi tiski tuolta keittiöstä ja sitten sais tän olkkarin edes edustavamman näköisesti.
Ennen nukkumaan menoa laitan kyllä miehelle puhtaan pussilakanan ja tyynyliinat, kun ei se itse saa kumminkaan aikaiseksi.

Mut nyt otan rennosti, huomenna onkin sit puuhaa. :)
Mutta joo jouluja sulle ja muillekin Juplinlaisille, jos vaan ilmaantuu linjoille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa ja Jouluja Nuubialainen Prinsessa. Sinnuukin näkee vaihteeksi. :)
Meinasin jo painua unille, mut jäämpä tähän kattomaan, et millaisen pätkän saat aikaiseksi tuohon siun jatkikseesi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#743
Yötä vaan siullekin Neffi, kiva nähdä juu :))

Ajattelin väkertää jotain ja näköjään aika taas lentää siivillä kun tarinaan vaan jotenkin uppoaa, huh kun kello on taas ihan kauheen paljon. Tää yökukkuminen alkaa olla jo aika huolestuttavaa, tällä vauhilla mie saan varmaan oikeesti jonkun sydärin kun aina jää yöunet niin vähiin..

Tajusin tuossa aiemmin, että tuo Edward on varmaan sitten jotenkin erikoinen kun se on vanha ja yleensähän valitut kuolevat nuorina ellei heitä muuteta, joten..täytyy varmaan tehdä Edwardista jokin ihmisen ja vampyyrin mutaatio tai jotain vastaavaa :DD


---)) Mie taijan pistää koneen kii ja ruveta pikku hiljaa nukkumaan. Kauniita unia :))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Kauniita unia.
Mie otin tuon sun kirjoittamas kauniin pätkäsen talteen, joskaan en taida enää tähän aikaa kirjottaa siihen jatkoa, joten kirjottaa sitten jatkoa ken ehtii.
Itselläni ajatukset ovat askarrelleen joulun ja muun hössäämisen lisäksi Merkityssä miehessä ja mulla on taas sinne jotain ideoita, mut en niitä vielä käytä, kun ajattelin, että pääsee muutkin kirjoittamaan siihen jatkoa halutessaan. Itse ajattelin viedä tarinaa synkempään suuntaan koska olen ilkeä paskapää ja kiusaa aina mun päähenkilöitäni ja teen pahiksistani melkoisia julmureita.
Kahtoo nyt käytänkö noita muutamaa ajatusta sitten ollenkaan vaikka käsin olenkin vihkoon melkoisen pätkäsen jo kirjoitellut. No mut se on sit sen ajan murhe.
Nyt hyvää yötä minunkin puolestani ja kirjottakaa jos inspistä ja ideaa piisaa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Ompas täällä taas hiljasta. Joulukiireitä ei voi nyt syyttää, mutta lie sitten mahdolliset työt ja ostoskiireet uuden vuoden aattoa varten sitten.
No jos sitä sitten yrittäisi itsekseen vääntää jotain jatkoa johonkin, kun ei toi pelikään suostu olemaan yhteistyökykyinen sitten ollenkaan. :p
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nemesis

Hyvät myöhäset joulut mun puolestani tännekin! :D Olen tässä laahannut ympäri nettiä pari tuntia ja tajunnut unohtaneeni salasanani ihan kaikkialle kun ne on omalla koneella tallennettu niin ei tarvi yleensä ajatella. Nyt sitten kun ei ole omaa konetta ulottuvilla niin eipä ole sitten saliksiakaan, joten olen sitten vaihdellut tässä niitä oikeen urakalla. Erittäin kiinnostava päivä mulla... :)

Nefertiti

Mä taas olen tässä muutamia päiviä ihmetelly tän mun koneeni kanssa, kun sain tän just ennen aattoa vihdoinkin takas. Lähinnä sims 2:sen kanssa oon pähkäilly, kun se ei meinaa millään avata peliä. :p
Tai siis lähtee ihan normaalisti avautumaan ja lataa, mut koskaan ei pääse sinne valikkoon asti, vaan tilttaa kesken. :p

Munkin pitänyt muistella mun salasanoja, kun tälle koneelle on nyt käyttis uusittu, niin ei oo yhtään salasanoja tallessa. No mut tekee hyvää hieroa vähän aivonystyröitään. :)

Jos nyt yrittäs kirjottaa jotain. Siis ajatusta ja ideaakin olis, mutta kun mitään järkevää en tunnu saavan aikaiseksi. Jos nyt pitäs kirjottamisesta tauon ja yrittäs ton pelin kanssa taas.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Ihan vitun railakasta Uutta Vuotta!

Ei kun oikein mukavaa Uutta Vuotta kaikille juplinlaisille, vaikka tämä mennyt vuosi onkin ollut aika hiljainen. :)

Rohkeasti nyt vaan ihmiset kirjottelemaan tänne. Itse en kyllä lähde enää tänään ulos, vaan oon kotona ja miehen kanssa katsotaan partsilta, kun muut paukuttelee raketteja ja sit kaupungin ilotulitus, kun se näkyy meille, mikäli toi sää vaan pysyy selkeänä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Niin se jouluviikko vierähti ja kiirutta piti. Siitäpä tämä hiljaisuus. Josko sitä uudenvuodenlupauksena lupailisi käydä täällä useammin kurkkailemassa. ;)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.