Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Mustang

Itse kanssa vähän olen väsy kaiken ajelemisen jäljiltä. huomenna aikaisin töihin, voisin mennä maate. Huomenna mulla voisi olla aikaa ja virtaa ihan kirjoitellakin. :) Hyvää yötä Nuubialainen ja Nef.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Öitä ja kauniita unia mun puolestani. Mä taidan jatkaa vielä jonkinaikaa yökukkumistani. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Mustang. :)
Seurailen tässä samalla tuota maikkarin presidenttitenttiä... ja välillä kyllä tulee aikamoinen voi huoh noiden ehdokkaiden kanssa. *silmäpyörii hymiö*
Nyt olis kiva saada muuta ajateltavaa, koska mä ainakin oon jo päättänyt ketä äänestän.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Heipähei vain! Itse en ees tiä kaikkia presidenttiehdokkaita. Saamaton olo. Odottelen tietoa, olenko päässyt eräästä kurssista läpi.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Heipä hei. :)
Taidankin tästä jo vetäytyä unille. Väsyttää sen verran paljon.
Jos ei väsyttäs, ni saattasin harkita jatkon kirjoittamista johonkin jatkikseen, mut taidan jättää sen sulle, mikäli sulla on yhtään inspistä tällä haavaa. :)
Öitä ja illan/yön jatkoa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Mustang.
Miekin tässä roikuskelen linjoilla, kun ei muutakaan tekemistä ole. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#727
Kylläpä täällä onkin jälleen kerran hiljaista... Ilmeisesti joulukiireet vaikuttaa...
Alkaa vaan olla vaihteeksi aika tylsää olla ainoana kirjautuneena paikalla...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nemesis

Mulla on joulukiireitten sijasta esteenä se ettei ole yhtään mitään kiireitä mitä pitäisi yrittää paeta esim. tulemalla tänne. Lojun sitten vaan toimettomana sohvalla tai sängyssä enkä saa mitään aikaseksi. Ei kovin hyvä juttu. :)

Nefertiti

En mäkään tee varsinaisesti yhtään mitään muuta kuin kökötän sohvalla, surffaan netissä ja kattelen samalla töllötintä. :)
Tai no on mulla töitäkin, satunnaisesti, mut muuten ei oo joulukiireitä, kun ei oo rahaakaan mitä tuhlata, joten sitä toivoo, että näillä muutamilla foorumeilla joilla seilaan, olisi edes jonkinlaista eläämää, ettei niin kovasti alkas tylistyttää katsoa, kun mitään uutta ei vaan tuu.
Ymmärrän toki, et osalla on se elämä ja joulukiireet ja niin edelleen, mut silti sitä toivoo jotain elämää tännekin...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Mulla ei oo joulukiireitä. On tullut todistettua, että mullon muutenvaan aina kiirettä. :D Tosin taidan itse tehdä itselleni ne kiireet. Nyt oon ollut kolmena päivänä putkeen hevostelemassa, nukkunut pitkään ja valvonut yöt töissä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Iltaata Mustang. :D

Itse syön päivällistäni tässä sohvalla nyt, kattelen samalla AvP:tä ja surffaan netissä. :D
Kiva nähdä suakin taas täällä foorumilla. Onkin ollu aika hiljasta muutoin. :)
Ja kuten näkyy, niin näpyttelin yöllä pienen jatkopalasen Merkittyyn Mieheen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Huomasin kyllä pätkän, kohta mulla on jopa sen verran luppoaikaa, että ehdin lukea sen (!!!). Ellet oo rustannut jotakin viissataasivusta romaania. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

En sentään, mut kyllä mä jotain oon jo suunnitellu, asia erikseen sopiiko se myöhemmin yhtään mihinkään. Jos sitä nyt antais teillekin vaihteeksi vuoron kirjoitella jatkoja. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Koskettavaa dialogia kuninkaan ja Erikin välillä. Ajatukset askartelee, mutta en usko, että saisin ennen töitä enää kummoistakaan pätkää aikaiseksi, joutuisin kiirehtimään. Huomenna (joko aamulla töiden jälkeen tai sitten illalla) kenties on toinen juttu. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.