Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Päärynä


Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Päärynä - 10.08.11 - klo:17:59
Hetkinen, munhan piti heittää tää linkki tänne.

http://soundcloud.com/loveurhate/the-song-that-never-meant-to

Kaunis kappale ja kaunis ääni siulla. Oikeasti tosi koskettavan kuuloinen ja kaunis kappale. Vois melkein sopia johonkin synkähkön ja tai romanttisen elokuvan taustalle. *Huokaus* :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

#647
Tää tulee synkähkön ja romanttisen kirjan taustalle, joten saatoin jopa onnistua!

Keksikääpä tälle joku hyvä kaveri. Mulla on ideat lopussa.

Don't, don't open your eyes
Not after tonight
________ die.


/// Nääh, keksinkin jo.

Nuubialainen Prinsessa

Lainaus käyttäjältä: Päärynä - 10.08.11 - klo:17:59
Hetkinen, munhan piti heittää tää linkki tänne.

http://soundcloud.com/loveurhate/the-song-that-never-meant-to

Siulla on hento ja kaunis ääni Päärynä. Tykkäsin laulustasi kovasti :)


Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 10.08.11 - klo:05:24
Wau. Hienoa tekstiä Nuubialainen. Tässä hihittelin tuolle kaljamahalle ja juottoporsaille. :D
Sulta tulee aina hyvää tekstiä. Teet tuon tietenkin ajan kanssa ja kaikessa rauhassa, niin siitä varmasti tulee hyvä. :)


Kiitos Neffi, vaikkakaan en usko, että tuosta tulee kovinkaan kummoinen näytelmä :) Tuosta kotikaljamahasta ja juottoporsaasta tytötkin tykkäsivät kovasti, kun luin heille kohtauksen, niin neitokaiset rupesivat nauramaan :D Itse asiassa he tykkäsivät siitä alkuperäisestä Kesäyön unelmastakin, varsinkin siitä tontusta...



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Päärynä

Kiitoksia Nuubi.

Saa arvata, kuka on ku zombi seuraavan jakson ajan. 33 tuntia viikossa, vittu-jee kuvaa täysin tunnelmia. Syyslomaa ja uutta jaksoa odotellessa, tosin seuraavassa jaksossa sitten on bilsa, mantsa ja uskonto, joten kuolen.

Nefertiti

Itaa Mustang. Sinuuki näkee vaihteeksi täällä. :)
Täällä on nykyisin niin kovin hiljaista, en silti valita, kun spämmit on poissa, mut silti sitä kaipais jotai rupatusta tänne. :)
Itse tässä mietin, josko jaksais kirjottaa jatkoa mihinkään pitkästä aikaa. Yhteenhän jo kirjoitin tässä taannoin, mut nyt yritän et, josko sais tuohon Syyttömään jotain aikaiseksi. Viimeksihän näpyttelin jatkon tuohon Uskomattomaan jouluun ja sitä ennen Tuhon enteisiin. Tekisi tosiaan kovasti mieli kirjottaa, mut ajatus ei oikein kulje, mut kuten sanottua, ehkä se tästä, kun saan ideasta kiinni. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Heipä hei :)

Täällä on tosiaan aina kovin hiljaista..
Löysin tänään pari vanhaa sarjaa, joista pidin kovasti lapsena, ja pitihän se tulla tänne hehkuttamaan löytöä. Tai no, yksi noista on ollut meillä jo jonkin aikaa lauantai-sunnuntai iltapäivän viihdykkeenä tyttöjen kanssa..

http://www.youtube.com/watch?v=1ZVTvZVychQ&feature=related

http://www.youtube.com/watch?v=HaQvBbzslJE

http://www.youtube.com/watch?v=Mo8Qls0HnWo


Meidän kylällä on yksi tuollainen "Kitt", jonka omistaa toisen tyttäreni luokkakaverin isä. Aina kun tämä "Kitt" ajaa jossain päin kaupunkia, tytöt hyppäävät nenä kiinni auton ikkunaan ja huutavat "äiti, tuolla se Kitt menee". Tuli luvattua, että jos voitetaan joskus lotossa täysosuma, me ostetaan tytöille oma Kitt :DD

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Oh, enpä edes huomannut, että minut oli huomattu. :D Jos niin voi edes sanoa. Yötä kaikille taspuolisesti, Nemesiksen ja Nefertitin olin äsken bongaavinani.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

#653
No nyt kun olen lomalla, niin myöskin roikun koneella myöhempään, joten satuin huomaamaan sut ja Nemesiksen. Tosin samalla haahuilin muillakin foorumeilla, etten sitten välttämäti hoksi niitä, jotka sillä välillä piipahtavat foorumilla. :)
Sitäpaitsi innostuin pelaamaan simsiä ja olen nyt kiusannut veronalan asukkeja. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nemesis

Palasinpa juuri kulttuuripääkaupungin taiteiden yöstä, tai mikälie. :D Hieno tunnelma kyllä, vaikka aikasemmin vähän satelikin. Kaupunki täynnä musiikkia, iso kupla Auran aalloilla, nyrkkeilyä kauppatorilla ja kaikkea... nyt vaan on kauhea päänsärky ja silti liikaa energiaa nukkumaanmenoon. Enpä tiedä mitä tässä tekisin...   

Mustang

Itse odottelen, koska veljeä voisi hakea baarista. Poikakullalla oli tänään sotilasvalapäivä ja valalomaa juhlistetaankin sitten urakalla. :) Luin Hannibalin loppuun ja tyhjyys kävi niin sietämättömäksi, että jouduin lataamaan koko elokuvasarjan. nyt vain en tiedä, alottaisinko kronologisesti vai julkaisujärjestyksessä katsomaan. Kaksi olen näistä aiemmin nähnyt vuosia sitten, mutta juuri mitään en muista.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

Paljo onneeeeeaaa vaaan! Paljon onneeeeaaaa vaaaan! Paljon onneeeeeaaaaa Mustang, paljon onneeeeaaaa vaaaaaaaaaaan!

Skumppa pullo kohta alla, jos sitä lähtisi paikalliseen jokusen biisin tanssimaan, kun baarityöläisenä seei maksa mitään. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Onnea Mustang :)


--------------)))

http://www.youtube.com/watch?v=CPILXvBObAY&feature=relmfu

Ja vähä tanssi musaa sankarille..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Oi onneksi olkoon Mustang. Vaikkakin vähän myöhäisesti. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Onnea Mustang!


(tosin en oo ihan varma, että miksi onnittelen. synttärit? joo, varmaankin.)