Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Päärynä

Mä niin rakastan julkista liikennettä </3 Jos bussi hemmetti vieköön lähtee keskustasta 20 yli 2, ei sillä pitäisi viedä 18 minuuttia korkeintaan viiden kilsan matkaan, jolla ei ole edes kovin montaa pysäkkiä. Tosi ihanaa päästä kotiin vasta 10 vaille kolme, kun koulu on loppunut 50 minuuttia aikaisemmin. Hemmetin bussiaikataulut...

Ja toinen suuri vitutuksen aiheuttaja: kuulokkeiden plugi repesi irti ruotsintunnin jälkeen, joka tarkoitti 40 minuuttia bussin venailua ilman musiikkia ja sekös mua inhottaa. Musiikki on elämä ja mä rakastuin nyt Paper Airplanesiin (AFI), joten kivathan siinä sitten suunnattoman ketutuksen ja kipeiden pohkeiden kanssa seisoskella ulkona kylmässä nahkatakilla.

Päivän hyväntuulenpuuskahdus on nyt sitten ohi. Kiitos jälleen kerran bussiaikatauluille. Huomenna on pakko pyöräillä viis kilsaa suuntaansa, jotta ehtii pianotunnille -> päälle vielä kahden kilsan pyöräily. Jippii.

Mustang

Taas meni suunnitelmat tältä päivältä ihan uusiksi. :D Soitin töiden jälkeen kaverille, että käydäänkö kahvilla. Hän nappas mut töistä mukaan ja loppuilta meni niin, että suomalaiset ja espanjalaiset pyöritteli mua ihan kuusnolla pitkin Tamperetta. :D Tän kyseisen kaverin koulussa on espanjalaisia vaihto-oppilaita, joista yksi majailee kaverin luona. Äsken tulin vasta kotiin, Hesen kautta. :D Mutta loistava ilta kyllä oli. :) Ehkä jos huomenna saisi jatkettua Dani Sparklea, nyt tää harkitsee nukkumista.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Päärynä

Mä en niiin selviydy kouluun huomenna. En vaan pysty olemaan siellä, jos meinaan puhua norjaa* koko ajan. Fiksua syödä ihan sikana just ennen vatsalihastestejä, joista tuli muuten btw 9½. Oon kerrankin ihmeissäni, kun tosiaan en oo mikään hyvä liikunnassa.


*puhua norjaa = palvoa posliinipyttyä = oksentaa

Nefertiti

Hei Mustang. Suakin näkee vaihteeksi.
Täällä onkin ollu hiljaista. Mietin tässä just, et jaksaiskos edes kirjottaa. Toisaalta tekis mieli ja toisaalta taas ei.
Niin ja olen mie odottanut suurella mielenkiinnolla, et mitähän Dani Sparklelle mahtaa kuulua, mitä seuraavaksi tapahtuu, kun jäi oikeastaan ihanan onnelliseen kohtaan viimeksi.
Meinaakos se blondi vielä yrittää iskeä petolinnun kyntensä Jackiin? :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hei, taisin kadota porukoiden kanssa keilailemaan, ennen kun huomasin sun viestis. :) Dani Sparkle on taas ollut vähän katkolla, koska tiedän, että tarina tulee pian päätökseensä. Se stressaa mua, haluan varmistua, että saan sen loppuun kunnialla sillä en ikinä ole saanut mitään kirjoitettua loppuun saakka. Hassua, eikö totta? Kriisi sen suhteen kasvaa koko ajan, koska en tiedä, mitä teen sitten kun se on valmis ja ääääääää. :D Mä en halua, että se loppuu, mutta tiedän, etten voi jatkaa sitä ikuisestikaan. Siksi olen pitänyt taukoa, mietiskellyt, miten haluan sen päättyvän, että siinä ei sitten ole mitään turhaa, millä vain yrittäisin pitkittää väistämätöntä. Blondillekin olen siihen vielä jonkinlaista roolia kaavaillut, mutta itsekään en ole vielä ihan satavarma, mitä tapahtuu. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No tapahtuipa mitä tahansa, minä odotan innolla, koska tuo Dani Sparklen tarina on aivan uskomattoman ihana.
Mulla on noiden tarinoiden suhteen vähän sama ongelma, mut toisaalta mä myös haluan saada ne loppuun, ennen kuin jutut alkaa mennä ihan mahdottomiksi.
Nyt mä olen vähän jumissa tuon Rakkauden Tähden jatkiksen kanssa. Jäi mielenkiintoiseen kohtaan sinänsä ja siitä vois monellakin tapaa jatkaa. Mutta siis Markiisi on edelleen pahis, vaikka tuossa jokin saattaakin hetkeksi tavoittaa hänen omantuntonsa.
Voi olla et mä mietin vähän liikaa Charlesin ja Albertin tunteita (nuorukaiset, joista toinen (Charles) on Edwardin poika), vaikka Catherine onkin heille jo totuuden kertonut. Ainoa, joka ei vielä tiedä Charlesin ja Edwardin tästä yhteydestä, on Markiisi.
Mä olen miettinytkin että miten Markiisi sen saisi tietää ja miten hän siihen reagoisi, sillä hän on kuitenkin kasvattanut Charlesin omana poikanaan, Edward taas on ollut poissa pojan elämästä ja vasta tavannut tämän.
Sit mietin tätä, et jos mä tapattaisin lopulta Markiisin, et miten mä sen teen, kun Charles on pitänyt tätä isänään ja Albertin isähän Markiisi on. Ja he eivät ole tunteneet Edwardia kovin kauaa.
Alkaa mennä jo yhtä sotkuiseksi nämä suhteen kuin Kauniissa ja Rohkeissa. :D
Hmm.. Joo kaikkea mäkin mietin. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Sulla on kyllä aina niin paljon ideoita. :) Kohta saapi taas siirtyä suihkuilemaan ja laittamaan naamaa kuosiin, pääsiäinen tai ei, ravintola on auki. Nyt kuuntelen pitkästä aikaa ikuisuuteen klassista, ostin kolme ihanaa levyä eurolla Stockmannilta. <3
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Joo, no mun ideoitani Dani Sparken suhteen saat ihan vapaasti käyttää tai muokata mieles mukaan.
Mä taidan nyt yrittää vääntää jotain tuohon Rakkauden Tähden jatkikseen. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nemesis

Eipä ole täällä tullut oltua äänessä muutamiin ikuisuuksiin (vaikka kuitenkin välillä täällä hiipparoin kuin mikäkin pahainen stalkkeri) joten ajattelinpa ihan vaan vaihteen vuoksi moikata.

Niin että moi! :D

Nefertiti

No heipä hei Nemesis.
Kiva et näkee välillä muitakin täällä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Päärynä

Voi himputti. Mun pitäisi repäistä jostakin innostusta kirjoittaa Vuoriputousta, mutta en nyt tiedä. Mulla pyörii nyt työnimikkeellä 'Ajan metsästäjä' päässäni ja ai että tähän tulee taas vampyyreita.

Muuten, ihan vaan btw ilmoittelen, että saatoin kirjoittaa tässä viikon kahden aikana blogiini jatkotarinan, johon tuli yhteensä ~ 10 000 sanaa. Jos ketään kiinnostaa, voi mennä tuon linkin taikka ak:n linkin kautta lukemaan.

Mustang

Heipä hei ja vappuja Päärynälle ja ylipäänsä kaikille, jotka tänään koneelle vaivautuvat. Vielä pientä heräilyä ja sitten kaverin kanssa vapputorille kiertelemään. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Päärynä

Vappuja sullekin Mustang :) Mä en oo saanut aikaseksi paljon muuta kuin Ylpeyden ja ennakkoluulon kattomisen sekä pari sataa sanaa. Huoh.

Nuubialainen Prinsessa


Hyvää Vappua miunkin puolesta kaikille :)


Nefertitin häiden innoittamana tutkiskelin hieman kaikenlaista häihin liittyvää ja löysinkin kaikkea hassua, kaunista ja kivaa.Tässä yksi hassu häätanssi, jonka bongasin suosikeistani

-----------------------------))

http://www.youtube.com/watch?v=HX19QhKcATI&feature=related


Miulla oli myös yksi todella koskettava linkki suosikeissa, mutta se oli poistettu. Kyseessä oli pätkä Sarah Connorin oikeista häissä, joissa Mark laulaa Sarahille ja Sarah pitää heidän poikaansa sylissään. Todella koskettavaa. Hain tubesta kyseistä videopätkää sanahaulla, mutta en ainakaan äkkiseltään löytänyt sitä alkuperäistä. Löysin kuitenkin noiden häiden pohjalta tehdyn musiikkivideon, jossa Mark laulaa saman laulun kuin heidän häissäänkin :)


http://www.youtube.com/watch?v=BdOBa_YlYl4&feature=related


Nyt tämä painuu katsomaan Idolsia..



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Päärynä

Moi, olen Päärynä ja todellinen hullu, koska kirjoitin 5000 sanaa pitkän runon.

Saa tietysti lukea, jos kiinnostaa.