Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Anteeksi tupla tai triplapostailu ja vuorokauden aikaa Mustang.
Ihana et siutaki näkee täällä pitkästä aikaa. Täällä on ollu itseasiassa todella hiljaista ja silti oon jaksanu roikkua täällä. Saikkukin ollu jo ohi ja töitä on piisannu. Ja pakkasta myös, hyrrr. Nytkin mittari näyttää ulkolämpötilaksi -16.7 astetta.

Tänään muuten kuulin radion uutisista, että Leslie Nielsen on kuollut ja sittemmin siitä on ollu enemmänkin juttua. Harmi sinänsä, sillä hän oli hyvä näyttelijä, vaikkei aivan kaikki leffat nyt mitään helmiä olleet. Hei Me lennetään ja Mies ja Alaston ase leffat olivat hauskoja omalla kaoottisella tavallaan.
Itse pidin ja pidän yhä, enempi Mel Brooksin ohjaamasta Dracula, Dead and Loving it. :)

Noita jatkiksiakin oon yrittäny jatkaa pikkasen. :)
Roikun tässä netissä varmaan vähän aikaa ja sit painun unille.

Jaa muuten, mie ja avomieheni kävimme viikonloppuna kattomassa tuon Harry Potter and deathly hallowsin ekan osan ja täytyy sanoa, että oli se aika hyvä, parempi kuin mitä uskalsin olettaa, kun kutosen kohdalla vähän petyin.
Mutta tässä oli toimintaa ja surullisia kohtauksia ja ainakin yrittivät mennä enemmän kirjan mukaan, kuin edelliset. Hirveesti en viitsi kaikkea hölistä, jos joku ei vielä oo nähny, etten sit pilaa leffanautintoa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hei Nefertiti! olen päivittäin käynyt täällä pari kertaa patsastelemassa, mutten ihan hirveän pitkäksi aikaa ole jäänyt, sillä innostuin tuossa kovasti virkkailemaan. :D Tilasin kirjan amigurumeista, eli virkatuista japanilaistyylisistä pehmoleluista/maskoteista ja nyt olen virkkaillut kädet kipeäksi ja mielen solmuun. Ajattelin tehdä itse joululahjat, sillä rahasta on puutetta, lankoja minulla sen sijaan on rullatolkulla. Siitäpä siis johtuu hiljaisuuteni tällä saralla. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No jaa täällä on silti aika hiljasta joka tapauksessa.
Itse patsastelen tässä nyt hetken, ennen kuin päästän tuon miehekkeeni koneelle säätämään. Sen kun pitää tehdä pari työjuttua. :)
Täytyy kattoa, että saiskos täs ootellessa vaikka ihan pienen pätkäsen tehtyä vaikka tuohon Tuhon Enteisiin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Kiva tonttulakki Juplin. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 01.12.10 - klo:00:22
Kiva tonttulakki Juplin. :D
Heh, kiitti... :)

Tein tuohon tuollaisen automaattisen sovelluksen jo joitakin vuosia sitten, mutta aina se jaksaa yllättää, kun ruutuun ilmestyy. Se on siis joulu taas... voi ei!
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Juplin - 01.12.10 - klo:06:20
Lainaus käyttäjältä: Nefertiti - 01.12.10 - klo:00:22
Kiva tonttulakki Juplin. :D
Heh, kiitti... :)

Tein tuohon tuollaisen automaattisen sovelluksen jo joitakin vuosia sitten, mutta aina se jaksaa yllättää, kun ruutuun ilmestyy. Se on siis joulu taas... voi ei!

No sitten se on hyvää joulukuun alkua. Nyt alkaa sitten se kunnon kaaos... siis Joulu siivoamiset lähestyä. Mekin joudutaan ihan melkein aattopäivään asti tekemään noita joulusiivouksia (kotisiivousta :p) asiakkaille, niin että ehditäänköhän omaa kämppää taaskaan siivoomaan jouluks. Mä haluisin. Nyt kun on hyvät ilmat käyttää matotkin ulkona.
Eilen illalla tosin ahkeroin ja tiskasin hemmetinmoisen tiskivuoren, joka tuolla on jo ties kuinka kauan odottanu et tiskaisin. Joo myönnän, et olen laiska, mut nyt otin itteeni niskasta kiinni ja hoidin sen läjän pois. Tarttee vaan olla sotkematta astioita, ettei ehtis ennen aattoa tulla uutta tiskivuorta.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Hyvää perjatai-iltaa Mustang.
Sinnuukin näkee vaihteeksi. :)
Mulla oli taas pitkä päivä tänään, ensin yks kotikohde siivottavana ja sen jälkeen muutama työmaakoppi ja ne on todella törkeessä kunnossa, kun ei niillä äijillä näemmä ole aikaa sotkujaan siivoilla. Nyt tässä on oltu jo jokunen tunti kotona ja nautittu olosta, playta ja lohivoileipä nam. :)
Ai juu piti noi kädet rasvata, kun niin pirun kuivilta tuntuvat.
Täytynee kattoa, jos tänään vielä intoutuis kirjottamaan jotakin jatkiksiin, vaikka toisaalta väsyttää melkolailla. Roikun tässä kyllä vielä jonkin aikaa, ennen kuin päästän miehekkeeni tähän koneelle hoitamaan työasioita. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

No iltaa vain sinnekin. Itse olen kohta taas töihin lähdössä, eikä yhtään huvittaisi, kun kaikki maailman asiat kaatuu taas päälle ja ketuttaa. Voi, kun olisi edes joskus asiat hyvin.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No voi sentäs. Yritähän pärjäillä. *lähettää lohtuhalin*
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Heh. Kiitosta. Alkaisin varmaan olla loman tarpeessa, tuntuu hiljalleen siltä. Sain puhuttua joulun välipäivät (joulupäivän yötä ja uudenvuoden aattoa lukuunottamatta) vapaiksi. Viimeksi lomailin heinäkuussa (viikonloput olin silti töissä) palkatta kaksi viikkoa, ei ihme, jos hieman tuskastuttaa. Ehkä se tästä. Raha-asiat on päin mäntyä, auto on huollossa neljättä viikkoa ja asia ei edisty mitenkään ja muuta tällaista. Tänään lähti vakuutusynhtiöön vihaista palautetta huollon toiminnasta.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Vähän sama täälläkin. Töitä riittää varmasti sinne aattoon asti, joskin aatto tais olla vapaa. Siis kun asiakkaat haluaa yleensäkin perusteellisemman siivouksen just ennen joulua, niin meinaa sit omat siivoukset jäädä tekemättä.
Pitäs siivota muutenkin kun tuossa 18 päivä kaverin kaks kissaa tulee hoitoon, kun ne menee ruotsin risteilylle.
Raha-asiat on meilläkin päin persettä suoraan sanottuna ja tuossa tulevalla viikolla mennäänkin sossun ja kelan kanssa asioimaan, jos sais asioita edes jotenkin tehtyä.
Veronpalautukset on menneet varmasti opintolainan lyhennykseen, joten niitäkään rahoja en pääse törsäämään. Ja kun olis kiva ostaa kavereille ja sukulaisille lahjoja ja kortit, mutta rahat ei riitä ja palkkakin on pieni ja tulee kahdesti kuussa. Omaani saan oottaa 15:sta päivään kun oon vasta kunnolla päässy töiden kans vauhtiin sen karseen sairastelun jälkeen.
Mie ku pääsisin edes autokouluun kun kerran b-kortin saisin ajaa, mutta eipä siihenkään ole varaa. Toi ajokortti kun oli siinä hyvä, et se auttais mua huomattavasti tuon työn kanssa. Nyt vaan olen matkustaja, joka tarvii kuskin päästäkseen kohteisiin tekemään työt.

No mutta kyllä kai tämä tästä jotenkinpäin menee ja toivottavasti sie saat asias kuntoon. Täytyy yrittää toivoa, että siellä tunnelin päässä olis valoa. :)

Heh, kattelin mitä kaikkea tarinanpätkiä mullakin on koneellani ja välillä hämmästyn itsekin siitä mitä oon kirjotellu. En kai senkään suhteen ihan täysin toivoton ole. :D
Pitäisiköhän joku pätkä jossakin välissä tällätä tänne siis, että jatkaisin ite vain. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#401
Oikeesti..miun pitäs varmaan jo mennä nukkumaan, en vaan jostain syystä haluasi lähteä ja heräsin äsken kirjaimellisesti naama kiinni näppäimistössä :D

Käytiin sukulaisissa kauppareissun yhteydessä ja meni ilta pitkäksi ennen kuin oltiin kotona. Puhuiko joku siivoamisestà? Täälläkin pitäisi joulusiivota jossain vaiheessa, olisiko halukkaita :) Ja anopin kaltainen tekelekin kyseli tässä illalla, että paistetaanko niitä piirakoita tänäkin vuonna joulua varten ja minä mietin, että missähän välissä sitä jaksaisi mitään joulujuttuja..tytöt odottaa tämän viikonlopun aikana pipareiden leipomista (lupasin tehdä itse taikinan kuten aina), voivoivoi...

Jos saisin yhden toiveen, sen tuuleen kuiskaisin ----------)) kertokaa taikasana, jolla kaikki työ tulisi tehtyä, ilman minkäänlaista vaivaa^^

Joo, nyt tämä typy lähtee unimaihin, sen verran oudoksi menee ajatukset..goog night!

Ps. hei vaan Neffi, kiva nähdä siutakin :))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Itse en edes saa vielä tänä vuonna veronpalautuksia, kun olen alkanut tienata vasta kesäkuun alusta. Ikinä en ole mitään verotettavia tukiaisia ja muitakaan saanut, yrittäjien tytär kun olen. Lama iskenyt porukoille niin pahasti, ettei apuja kehtaa pyytää siltä suunnalta. 45 eurolla näillä näkymin pitäisi 15. päivään selvitä, silloin tulee yksi tili. Saan yleensä kolme pikkutiliä kuukaudessa, toisesta työstä kahden viikon välein, viikonlopputyöstä kerran kuukaudessa. Sossusta ja kelasta en saa mitään, sillä olen vielä kirjoilla porukoiden luona, juurikin näistä rahallisista syistä. Eli varsinainen vuokranmaksaja en ole, vaikka omillani suurimmaksi osaksi olenkin. Onneksi saa taas viettää joulun porukoiden kanssa. <3 Itsellä olis tarkoitus tehdä joulusiivous tuossa sunnuntain ja maanantain aikana, jos saan nuo pojatkin touhuilemaan jotakin. Onneksi viikonlopputöistä saa välillä tippiä ja miehenpuolikas sai hieman veronpalautuksia.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Iltaa Mustang. Sinnuuki näkee.
Itellä nyt hemmetinmoinen vitutus päällä duunin takia, kun se vie multa kaiken ajan, niin, ettei pääse laittamaan huushollia kuntoon jouluks.
Kollegat, jotka myös ovat kaveripariskunta, ovat yhä saikulla. Tunnen ne jo sen verran hyvin, että alkaa vaan tuntua siltä, ettei niitä kumpaistakaan kiinnosta enää tulla töihin.
Mulla oli keuhkokuume, jota sairastin sen reilun kuukauden. Näillä oli se sama ja molemmat on nyt jo olleet toista, jollei jo kolmatta kuukautta kipeenä ja alan jo epäillä, ettei ne enää niin kipeitä oo, etteivätkö vois jo duuniin tulla. Tosin niillä on yleiskunto aika huono (okei no ei mullakaan nyt mikään erityisen hyvä oo), mut silti.
Lisäks ärsyttää, kun tämä mun kaverini lisäks ei muista ajoissa ilmotella mulla työkohteitaan, jotka mä joudun tekemään, nyt ku se on sillä saikulla. Tosin sitä ei kotonaan kiinnosta niin mikään muu kuin lukea netistä niitä helkkarin ficcejä. Sentää kuitenkin hoitaa kissansa, mutta muuten koko aika menee koneen ääressä kököttäessä.
Olen mäkin aika paljon koneella, mut pidän mäkin nyt siitä taukoja ja katon välillä töllötintäkin.

Muutamaa tekstinpätkää tässä oon kans naputellu. Täytyy kattoa, jos jossakin välissä ne tuonne kirjotusosatolle tunkasis. Jatkoja en nyt oo saanu aikaseks kirjotettua. En vaa oo jaksanu.
Huomenna yksi kotikohde ja sitten muutaman työmaakopin (yöks) siivoominen. Kyllä työmiehet sit osaa olla oikeita sikoja...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Hei vain, Nefertiti! Töihin täytyi rientää, siksipä en ehtinyt sen kummemmin vastailla. Itse varmaankin siivoilen vasta joulun välipäivinä, johtuen myöskin työputkesta ja siitä, että porukoilla kuitenkin joulu vietetään tänäkin vuonna. Vielä kun ei tuota omaa "perhettä" ole siunaantunut. Itsellä kanssa kunnon kestov***tus päällä, ettei mitään rajaa, mikään ei tunnu menevän putkeen.
Olisi kyllä kiva lueskella niitä sun omia tekstejä. :)
"Miesten" työpaikat on muutenkin aika ällöjä, ite kävin jonkin aikaa kerran viikossa siivoamassa isoa metallityöpajaa...

Huomenna olis sitten suuntana pääkaupunkiseutu ja Pendulumin keikka, jotain hyvääkin siis odotettavissa.:)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.