Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Kyllä se vielä löytyy. Tai pomppaa vastaan viimeistään siinä vaiheessa kun ettii jotain muuta.
Millanen biisi on kyseessä? Siis joku rakkauslaulu, vai joululaulu tms vastaava? Muistatko edes mihin genreen se menee? Heavy? Pop? Rock? Klassinen?

Höm olikos tuolla muuten ketju missä voi pyytä apua kadonneen/unohtuneen biisin/leffan etsintään? Jos ei ole, niin tehdään sellainen. :)
Vaikka sitten kun ollaan tämä siun biisis löydetty. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Veikkaisin että on 1990 loppupuoliskolla tai ihan 2000 luvun alussa ilmestynyt technobiisi, jossa lauletaan ihansika kimeellä äänellä jotain nättiä. En usko, että näillä tiedoilla löytyy, kun tosissaan en tiedä mitään muuta hakusanavaihtoehtoa, kuin sen techno ja tuota kuvausta vastaa varmaan tuhat biisiä. :D Enköhän löydä sen ominpäiten. Kirosin lähinnä vain, tuo tuskin kertoo mitään, kun en voi sitä täällä teille hyräilläkään.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mahdollisesti Dazen Tamacothi? Tai muuta Dazen tuotantoa tai ehkä Aquan Barbie Girl? Tai ehkä muuta Aquan tuotantoa?

Kyllä mä jaksan ettiä. Saapahan tekosyyn kuunnella musaa Youtubessa. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Ei, laulu tulee vielä kimeämpänä sillain, kuin Scooterin Nessajan alussa.

http://www.youtube.com/watch?v=u9odvl3tfEU

Mutta Scootteria se tuskin on.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Joo haju on, mut jostain syystä tuli vaan smurffit mieleen. :D

Ite tykkään näistä suomiversioista ja nörttismurffi on ihana, okei oikea kappale taustalla on kyllä E-Rotic - Fred come to Bed. :D

Mut tuskin tais smurffeja olla. :) Jotain sinne päin kenties. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Saattaa olla, että kohta saan tietää. :D Kaveri tuli kylään ja se tunnisti mun hyräilyt, nyt se miettii kuumeisesti nimeä.

Pienenä kuuntelin paljon Smurffeja, ne tuli silloin. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mut sehän on hienoa. :)
Mä alan jo virittäytyä joulutunnelmiin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa.
Totesin, että vaikka tää miehen läppäri onkin tuskastuttavan hidas, niin on tää sentään parempi kuin nyhrätä sen kännyllä. Jahka tästä pääsen omalle koneelleni, jonka mies on vallanut tehdäkseen pari omaa juttua, joita ei voi läppärillä tehdä, kun ei se jaksa officea tähän asentaa, niin saatan yrittää kirjoittaa johonkin jatkikseen jatkoa. Eilen mulla tuli aikalailla jatkoa tuohon Vaaralliseen Näytelmään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kas hei:)

Joo, huomasin, että olit ahertanut. Kiva, kirjoittele vaan. Itsellä nyt laiskakausi, edelleen, joten onkin kiva kun toiset jaksaa ahertaa. Tuli nimittäin nukuttua viime yönä vain 3 tuntia, joten alkaa olla tämä vireystila pikku hiljaa yliaktiivinen ja mitäänsaamaton..

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

No menikin sitten myöhempään tämä koneellepääsy, kuin oletin, joten voi olla, että ehkä huomenna päivällä tai illalla sitten kirjoitan, jos kirjoitan.
Nyt taidan tästä siirtyä virransäästötilaan.
Öitä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Iltoja. Tänään ollut kiireinen päivä itsellä, ilmeisesti muillakin, kun on ollut niin hiljaista. :) Nyt pääsee rauhoittumaan ja vähän valvomaankin, kun on huomenna vapaapäivä. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Iltoja, iltoja.
Intouduin sitten säätämään enemmänkin bodyshopilla ja ihan pilanpäiten tein näköissimin Tuksusta. :D



Oli hauskaa säätää tuon kanssa ja sainkin idean, että jos pelais vaihteeksi hullujenhuone haastetta niin vois tuon ängetä sinne. :D
Täytynee kattoa, että jaksaakos sitä enää tässä väkertää edes jatkoa, kun tänään oli aikainen herätys ja nyt sitten väsyttää ja ajatus ei enää oikein kulje. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

On kyllä suht näköinen! :D Hassua, että teit tuon tänään, kun törmäsin tänään tällaiseen ja oon puolipäivää naureskellut Tuksulle:

http://www.findance.com/uutiset/5244/johanna-tukiainen-kiittaa-jumalaa-hyvasta-ulkonaostaan
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mut tuohon innoitti Naimisiin.infon tuksuaiheinen ketju, joka tosin on vain jäsenille sallitulla alueelle, enkä voi ihan kaikkea sanoa, mitä löpisevät sielä, mutta sanotaan nyt että yleisesti taivastelevat ko diivan tekemisiä, tempauksia ja sammakoita, joita tämä suustaan päästelee aika usein. *roll* :D

Mutta mä taidan yrittää vilkuilla, et jos saisin jotain aikaiseksi tuohon Vaarallisen Näytelmään tai johonkin muuhun jatkikseen, vaikka jo vähän väsyttää. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Pitäisi yhtä psykologian esseetehtävää varten haastatella aikuisia ja pistin jo yhelle foorumille kysymykset, mutta kukaan ei halunnut vastata + siellä on enempi alle 18 vuotiaita, niin pistän samat kysymykset tänne, jos joku ystävällisesti viitsisi vastata ja voi laittaa vastaukset vaikka yksityisviestillä ja vastausten ei tarvitse olla mitään romaaneja. (Alun perin oli tarkoitus haastetella jotain tuttuja, mutta kun se ei onnistu tällä hetkellä, niin pitää tehdä tämä(kin) homma netissä)


1. Millä perusteella valitsit puolisosi?

2. Miten parisuhde muuttui, kun lapsi/lapset syntyi?

3. Vanhemmuuden ilot ja huolet?

4. Miten ammatti löytyi/työn huolet?

5. Mitkä ovat aikuisuuden kriisejä?
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.