Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

No nyt on golffit joka päivä ja en voi sanoa pitäväni näistä aamuheräämisistä, etenkin kun herätys on klo 2:00.

Ai mutta piti mun jostain kivemmastakin puhua, nimittäin siitä, että tuolla olisi nyt taas jatkoa yhdessä jatkiksessa, kun idea sattui iskemään. :)

Että yritelkääpäs tekin nyt etsiskellä se kadonnut inspiraatio ja tulkaa kans kirjottelemaan. Yksin on vähän tylsää kirjotella.
Mutta toivottavasti tykkäsitte jatkopätkästä Kassandraan.
Ai joo ja tekstissä vilahtava Wendigo lienee sanana/nimenä tuttu ja jos ei niin täällä on infoa kyseisestä otuksesta. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Te, keillä on linnunpönttö pihapiirissä: muistakaa tänä viikonloppuna oleva pönttöbongaus!

"Pönttöbongaukseen osallistuminen on helppoa:

    Kerro meille
        paljonko ja millaisia linnunpönttöjä pihassasi, tontillasi tai mökilläsi on?
        mitä lajeja pöntöissä pesii tai on tänä vuonna pesinyt?
    Ilmoita havaintosi VERKKOLOMAKKEELLA. Yhden paikan havainnot ilmoitetaan yhdellä lomakkeella.
    Havainnot voi ilmoittaa myös postikortilla.

Tapahtuma on maksuton ja ennakkoilmoittautumista ei tarvita. Kaikkien osallistujien kesken arvotaan lintuaiheisia palkintoja:

    1 kpl yhden viikon mökkimajoituspaketti Ylläksen yöpuussa (sisältäen rantasaunan) neljälle hengelle
    5 kpl Pihan linnut ja pöntöt -kirjaa
    5 kpl Linnunpöntönrakentaja-kirjaa
    15 kpl Kesäpesä-linnunpönttöä
    20 kpl Kuukkelin kaltaiset -lintuharrastusopasta
    20 kpl Lintumme laulavat - Mökkimaiseman lintuja -CD:tä
"


http://www.suomenluonto.fi/sisalto/artikkelit/bongaa-ponton-asukki/

http://ponttobongaus.fi/
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

#902
Mä vähän luulen, ettei täällä kerrostaloalueella ykskään linnunpönttö saa olla rauhassa, kun noi herttaset pikku herrantertut käy kumminkin hajottamassa ne. Muuten kyllä olis kiva jos sellaisia olis.

Mutta mä bongailin työpaikkallani tässä taannoin jäniksen. En tiedä onko se kani vai jänis, mutta sillä on rusakon väritys, joskin se on huomattavasti rusakkoa pienempi, eikä karva näyttäs ainakaan pentukarvaa olevan. Kaniks taas sen korvat on aika pitkät. Mä jopa otin kuvia siitä, kun se oli lasioven ulkopuolella ja muuten hyvin pitkän aikaa. Täytyy jossain välissä laittaa kuva tänne, nyt ei oikein ehdi.
Harmittaa muuten, kun ei voi pysähtyä ottamaan kuvia, kun nyt on jo yhdesti nähny matkan aikana pellon laidassa hirven ja toisella kerralla peuroja. Ja siis vihdintien varrella nämä, kun käyn kaverin kanssa siellä suunnalla olevia golffeja siivoamassa.

Hmm... kaikki lie kesästä nauttimassa, kun forkalla on lähes yhtä hiljaista kuin hautausmaalla....

Edith...

Tässä tulee pari fotoa siitä mainisemastani jänöstä. Pahoittelen paskaa kuvan laatua ja kokoa, mutta mä en näemmä osaa käsitellä tota kameraani. :p





Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa

#903
Onpas söpö pupu Neffi :B

Aattelin vaan nopeasti hihkaista, että tarinan jatkoa Kassandraan ja prinssi puolikuuhun on tuloillaan. Kello vaan on jo aivan liikaa, joten jatkan kirjoittamista taas myöhemmin. Nyt on päästävä jo nukkumaan :) Öitälöitä..


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 12.06.13 - klo:03:26
Onpas söpö pupu Neffi :B

Aattelin vaan nopeasti hihkaista, että tarinan jatkoa Kassandraan ja prinssi puolikuuhun on tuloillaan. Kello vaan on jo aivan liikaa, joten jatkan kirjoittamista taas myöhemmin. Nyt on päästävä jo nukkumaan :) Öitälöitä..

Oih, ihana nähdä siutakin täällä paikalla vaihteeksi. En ehtiny näemmä huomaamaan, kun olin kai jo koneen laittanu kii ja lähtenyt töihin. Joo on ehanat työajat, kun pitää kello 2.00 nousta ylös ja noin klo 3.00 olla jo liikkeellä, et ehtii ekan kohteen siivoomaan. Se on se meidän jokakesäinen vakkarikohde golffit.
Jos nyt vaan pomon ehdotukset pysyy niin näillä näkymin mulla alkaa kahdenviikon loma heti viikonlopun perään. :D On enempi aikaa roikkua täällä.... ai mut joo mähän roikun täällä jo nyt melkein sen 24/7, kun ei oo elämää. ::)

Pitää yrittää ottaa itteetä niskasta kii ja siivoilla tämä läävä, että kehtaa päästää velimies kylästelemään poikansa kanssa. Mukava nähdä häntä ja tietty veljenpoikaakin välillä. Pikkumies kasvaa ihan hurjaa vauhtia. :)

Mutta nyt rentoudun toistaiseksi, kun tuo mieskin nukkuu vielä ja nautin olostani. Jään odottamaan mielenkiinnolla, tulevaa jatkopätkääsi. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

#905
Ei paljon ehdi kesästä nauttiin, kun on niin pitkät työpäivät. -__- Osa kohteista on niin hyvin ilmastoituja, että flunssaakin pukkaa, mulla alkaa perjantaista (toivottavasti, ei pitäis manailla etukäteen mitään, nää suhdanteet muuttuu äkkiä..) neljän päivän vapaat, mistä vetoo että parantelen flunssaa kotona.

Ihmeellisiä nää kesäsesongit, pistää ajatuksetkin ihan kiepille. Hyvä esimerkki tästä: Oon nyt tosiaan painanut ihan hullua työviikkoo tässä ja ollut ihan äärimmäisen väsynyt. Viime viikolla katselin kotosalla kalenteria ja totesin ukolleni, että "Vähän siistiä, kun ensviikolla helpottaa, on VAAN 43 tuntia hommia. Tulee LÖYSÄ viikko." Ukko katseli takaisin sellaisella "O__O" ilmeellä, kunnes osasin ajatella, että se on normaalin ihmisen ihan täpötäysi työviikko. :D

Miksi sitä rahaa ei jää ylimääräisenä silti mihinkään, vaikka tuntuu, että on koko ajan töissä. :D Sitä minä en ymmärrä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Tässähän ihan tulee syyllinen olo, kun lukee teidän kesän työputkea! Itsellä on tullut otettua rennosti ja nautittua hyvistä kirjoista ja auringon paisteesta viime viikon ajan... mutta joo, tää hyvä pössis kyllä palautuu entisille uomilleen kun työt taas alkaa. Saa nähdä millainen työvuori siellä odottaa  :o

Mustang, olen huomannut saman, sitä rahaa ei jää, oli sitten töissä tai ei. Siis ellei satu olemaan miljardööri :B

Joten..ehkä se ihmisluonto vaan on sellanen, että sen minkä tienaa, niin sen mielellään kuluttaakin  ;D

Ps. tuolla on nyt se uusi jatkopalanen tarinaiseen valmiina, ollos hyvät...


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Oih. Ihanan jatkopätkän olit kirjoittanut ja jännään paikkaan jättänyt. Täytyypä katsoa, jos tuossa lomalla saisi aikaiseksi jotain, jos en jo sitä ennen intoudu kirjoittelemaan. Mutta jos vielä lukisi toisenkin kerran tuon ja jättäisi muhimaan. Toki, jos teillä sattuu inspistä iskemään, niin senkuin kirjoitatte, ei mulla sen kanssa mikään hengenhätä ole ja sitäpaitsi olen nytkin niin väsynyt, ettei taida kirjoittamisesta oikein tulla mitään.
Vois painua jo nukkumaan, kun väsyttää niin, että kohta on näppiskuviointi lärvissä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kannattaa tosiaan vaihtaa tyyny näppiksen tilalle, kauniita unia!  ;D Mie jään oottelemaan jatkoa, ei siis mitään kiirettä sen suhteen. Taidankin lähtee kehittelemään sitä kirjoitusblogi-ideaani. Hauskaa illanjatkoa muillekin Juplinilaisille, ken täällä sattuu pyörimään...

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Tässä joutessani haahuilen netissä, kun toistaiseksi on aikaa, ennen kuin töihin pitää mennä. Tänään vain toinen golffeista ja yksi kotikohde. Huomenna taas vähän enemmän tekemistä, mutta sen jaksaa kun tietää, ettei viikonloppuun ja lomaan enää ole pitkälti. Tosin huushollia pitäis jaksaa siivoilla, että tänne kehtais ketään kutsua.
Kattoo jos sitä tuossa jommalla kummalla lomaviikolla sais jotain aikaiseksi, mutta jos nyt jollakulla iskee inspis tällä välillä, niin sen kuin jatkatte jatkiksia ihan rauhassa, minä sitten kattelen, että mitä sinne ilmestyypi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Heips! Tulinpa taas vaihteeks tänne pölisemään yksikseni :B

On tullut tänään huristeltua skootterilla toisen tytön kanssa kirjastossa ja jäätelön ostossa, ihana päivä! Iltanen on mennyt hyvien kirjojen parissa, joissa seikkaillaan Egyptin maisemissa ja tietysti sähläämällä uuden kirjoitusblogin kanssa, vaikkakaan se hemmetin chatboxi ei edelleenkään toimi.. murr... niin, ja ette muuten arvaa miten jalat voivat olla lämpösukista huolimatta ihan jäässä kesällä :O On varmaan pakko lämmittää huomenna tupaa kun on niin kalseaa, ei uskois et on kesä kun täällä sisällä värjöttelee...

Hmm.. taidanpa laittaa tänne tuon uuden kirjoitusblogini linkin, jos jotakuta kiinnostaa. Päivittelen sinne sitten ajan kanssa kaikenlaista kirjoitukseen liittyvää (kuvia, musiikkia, omia runoja ja muita tekstejä, ajatuksia kirjoittamisesta yms.), joten tervetuloa kuikuilemaan :)

http://hoyhentuulessa.vuodatus.net/



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mä jo tuonne sun blogiis käväsin laittamassa ilmoituksen, mutta sanonpa tässäkin, että Kassandrassa ja Prinssi Puolikuussa jatkopalanen, kun sainkin nyt inspiraation naputella jatkoa.
Mutta nyt pitää lentää, mutsi on tulossa kylää ja olis kaiketi kohteliasta keittää kahviakin vieraalle. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Oih, onpas hieno, jännä jatkopala.. täytyykin ihan miettiä, miten se jatkuupi  8)

Jatkoa seurannee tässä lähiaikoina... sormet syyhyää jo, vaikken heti kyllä pääsekään jatkamaan :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 16.06.13 - klo:13:28

Oih, onpas hieno, jännä jatkopala.. täytyykin ihan miettiä, miten se jatkuupi  8)

Jatkoa seurannee tässä lähiaikoina... sormet syyhyää jo, vaikken heti kyllä pääsekään jatkamaan :)

Kiva kun tykkäsit. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa



Oukhei, nyt ompi tarinaiseen taas jatkoa. Ollos hyvät  ;D

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"