Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Hih, kuten näkyy niin naputtelin Némiriin jatkoa. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Huomasin. :) En vielä ehtinyt lueskella, kaatuu taas hommat niskaan. Huoh, "loma". Yhtään oleskelupäivää/iltaa ei ole, vaan koko ajan täytyy olla menossa, vaikka tämä on olevinaan minun vapaaviikko.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Sun pitää sanoa että hei mä haluan nyt olla ja öllöttää. Tehkää te mitä haluatte. Ei saa aina antaa periksi. Vaikka toki se on parempi välillä touhuta muutakin kuin kykkiä koneella. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Voi, kun voisikin sanoa. Tänään oli pakko käydä värjäyttää oma tukka ja samalla laittaa muiden perheenjäsenten tukkia. Ratsastus oli pakko siirtää perjantailta pois tälle illalle, koska perjantaina järjestellään juhlapaikkaa. Huomenna menen töihin tekemään kolme päätä. Torstaina käyn ostelemassa loput jutut lakkiaisia varten ja harjoittelen meikkiä ja kaunistaudun muillakin tavoin. Silloin pitää nähdä myös kaveria pohjoisista, tai menee taas vuosi pari, että meidän sijainnit ja aikataulut kohtaa. Perjantaina kenraaliharjoitus koululla, stressaamista, juhlapaikan järjestämistä ja viimehetken juttuja. Aikaisin nukkumaan, lauantaiaamulla täytyy olla koululla 15 yli 8 aamulla ja meikki, vaatteet ja muut jo kunnossa. Josko sitä sitten henäkuun alussa voisi viikon ihan oikeesti lomailla.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Sulla on aika täysi aikataulu.
No itelläkin on aika täys viikko. Huomenna on golffit, mikä tarkottaa, että nousen jo neljältä aamulla ylös, lähtö on kuudelta ja sitten golffien siivouksen (ai niin ja luukissa on saunanpesun vuoro, pitänee siirtää lakiston toimiston kuuraus perjantaille tai ei ehditä muuta) jälkeen on yks kotikohde, jos mitään yllättävää uutta siivouskohdetta ei oo.
Torstaina on hivenen vapaampaa, tosin mulla on neurologi kahdeltatoista, että saa himpun verran pidenpään nukkua kuin normaalisti.
Perjantaina golffit ja yksi vakikotikohde, edelleenkin, jos ei mitään yllättävää tule ja aamulla taas aikainen ylösnousu.
Viikonloppuna taas vapaampaa.
Jossakin välissä pitäs kaivaa aikaa, että ehtis käydä hommaamassa kummipojalle lahja ja lähettää se sille, kun en pääse sen konfirmaatiotilaisuuteen kesällä. Se kun osuu juurikin sellaiseen aikaan, että meillä on todennäköisesti enemmän kohteita siivottavana kun kaikki haluaa suursiivoukseen juhannukseksi. :p
Omat siivoukset jää taas tekemättä, sillä ei todellakaan työpäivän jälkeen enää jaksa. :( Muut saa siistin kodin mutta mä saan olla pölyjen ja paskojen joukossa, kun en ehdi enkä jaksa siivota, saati että huvittaisi, kun sitä tekee työkseen.
Pliis, oikeesti jotain kunnioitusta siivoojallekin.
Niin eikä mulla olis oikeestaan varaakaan lähtee pohjoiseen, palkka kun ei oo mitenkään päätähuimaava. Ainoa mitä jaksaa tehdä on illalla koneella oleminen ja nuokkuminen.
Apropoo vois käydä kaupas ennen ku se menee kiinni.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Ei helppoa sinullakaan. :) No, eiköhän näistä selvitä, kukin tavallaan. Ehkä se joskus tästä helpottaa. (Eläkepäiviä odotellessa)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Njoo. Siksipä kirjoitankin. Voin paeta p*skaa maailmaa tarinan pyörteisiin ja kiusata kirjojeni hahmoja miten mielin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Jep, jep. Saikulla sunnuntaihin.
Eilen töissä, kun piti ettiä avainta kuistin alta, mulle iski mukava jalka kramppi ja tietty oli n kyykkysilleen hankalassa asennossa ja suoristin jalat vauhdilla. Kuulu oikein mukava kruntsaus ja sattu maan perusteellisesti. Ei tuossa krampissa varmaan mitään, mutta ilmeisesti olin sit sen verran huonossa asennossa suoristaessani jalan, niin kuin teen kun polvitaipeesta kramppaa, niin teloin jalkaani sit pahemmin. Ei se eilen kovin kipeä ollut kuin hetken, mutta koko aikainen jalkojenpällä oleilu ei tehnyt ainakaan hyvää.
Tänä aamuna jalka oli ihan ok, mut päivän aikana meni huonommaks, ärtyi työskentelystä ja huomasin etten pystyny olla polvillaan ja rappuja alaspäin meneminen ei ollu hyvä. No tein kuitenkin duunini ja vilkuilin jalkaani, joka sitten polven kohdalta oli vähän turvoksissa. No sitten myöhemmin treffasin avokkini itiksesssä ja käytiin sit siinä läheisessä lekurissa näyttääs mun jalkaa ja saikkua tuli ja käsky olla rasittamatta kinttua yhtään enempää.
Tosin eihän me sieltä itiksestä ihan heti pois lähdetty kun piti käydä kaupassa ja käytiin syömässä, niin et mutsikin oli mukana. Tuli hommattua faijalekin sit lahja ja toivon et se pitää siitä, sillä mitään alkoholia en suostu sille ostamaan.
Otin tuossa välissä torkutkin, kun väsyttii ja nyt otan muutenkin levon kannalta ja armas avopuolisoni saa juosta puolestani.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Voi kauhea! Koitappas parannella sitten. Noi kinttuasiat on kyllä kauheen kinkkisiä, ikinä ei oikein tiedä ,milloin on mennyt pahasti. Kipee vaiva voi olla täysin vaaraton ja täysin oireilematon voi olla vakavakin. Urheiluvammoja on ollut itsellä jonkin verran jaloissa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Joo iisisti otan. :) Tosin tänään on oltava sen verran liikkeellä, et pitää mennä sinne neurologille, jolle mulla on aika. Ihan rutiini tsekkaus tuon epilepsia homman osalta. Katsotaan sitten, että mitä tuo tohtori sanoo. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Juujuu. :) Ite käyn tosi harvoin lääkärillä. Ei kiinnosta mennä, kun ei ne ikinä ota mua vakavasti. :( En kai osaa valittaa tarpeeks. AIka monet vaivat menee kuitenki menee itekseen ohi. Viimeksi kun kävin lääkärillä jotakin valittelemassa talvella, oli selästä tulehtunut lihas. Olisin buranaa halunnut halvemmalla särkyyn. Se tutkiskeli mun selkää ja kun se tajus, ettei selkärangassa tai nikamissa oo mitään vikaa, se menetti mielenkiintonsa ja sano, että ei sille mitään voi, kotio vaan, lepoo ja venyttelet. Eikä ees antanut sitä buranaa. :( Lonkassa ollut jotain häikkää viimeset kolme vuotta. On se ollut jo parempi, mutta kyllä se välillä tykkää kyttyrää, jos tekee jotakin sitä rasittavaa enempi tai jos on kylmä ja kostea sää. Sain siihen terkalta buranaa, joka ei ees auttanut kipuun. Yksityisellä lääkärillä oli hienot diagnoosit ja kaikki, mutta se ryssi koko homman vakuutusyhtiön papereihin, niin ne ei korvannut mulle magneettikuvia. Ei ollut itsellä varaa laittaa 600-800 euroa kiinni moiseen. En sitten tiedä, mikä siellä oli/on. Toi on inhottavaa, että se menee noin, kun jotkun lääkärit antaa saikkuakin ihan olemattomiin vaivoihin (yksikin puolituttu hakee saikkua aina, kun on olympialaiset. Että saa jäädä kotiin katselemaan.) ja itse hakenut ihan oikeesti apua sieltä ja kukaan ei ota vakavasti.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Joo kokeilin tänäänkin vähän polvea, kun etsiskelin penaaliani yöpöydältä ja sitten menin polvilteni että näkisin sinne alle, niin polvi ilmoitti heti olevansa elossa. :p
Mutta nyt täytyy käydä kattoos noi aikataulut ja lähtee sinne lekuriin etten myöhästy. Toivottavasti pääsisin noista yksistä pillereistä jo eroon. Vai tuleekohan uusia tutkimuksia.
Onneksi ne sentään ottaa nää epilepsia epäilyt vakavasti.
Sun pitää vaan sit mennä niin usein  valittamaan ja uhata että sä valitat vielä kauemmin, jos ne ei tutki kunnolla ja lisäks niin ettei sun sitä tarvi maksaa.
Mut tsemppiä sulle kummiskin.
Näkyillään. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Huhhuh. Puolen tunnin tietokonetauko. Takana siis ylppärit/valmistujaiset, jotka sujui hyvin, tuli kivoja lahjoja, rahaa ja muistoja. Seitsemältä hovikuskini nappaa minut kyytiin ja vie kaupungille syömään ja juhlimaan kaverin 20-vuotis synttäreitä ja omaa valmistumista. Voittajafiilis on nyt, on saanut paistatella koko autuaan päivän valokeilassa ja olla rimprenssa. Hih.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

#104
Hauska pätkä. :D

Hmm... Joo intouduin sit tänään lukemaan tuota Petosta ja lisäsin sinne pari juttua, kun se mun mielestä sopi sinne ja toi enemmän esille sitä, miten paljon Robert on vankeusajastaan ahdistunut ja tuo myös esille sen, ettei hän pääse sitä yli.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.