Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Nefertiti

Ei se mitään ja ihan kaikessa rauhassa vain. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Huomenta Mustang. Näkee suakin näin aamusta paikalla. Itse tässä kökin siihen asti, kun pitää lähteä töihin. Ai muuten toi biisi, minkä laitoit tuonne tänään soi ketjuun, on aivan ihana. Itseasiassa koko elokuva on ihana, mä tykkään.
Tosin tällä hetkellä mulla soi vaan korvat jostain syystä, eikä muutenkaan oo järin hehkeä olo. :p
No mut enköhän mä jotenkin saa tän päivän hoidettua, kun meillä on vaan kaks kohdetta ja sit on taas pitkästi vapaata, jos nyt ei mitään ylläri keikkaa satu tulemaan.
Tosin joulun alla varmaan tulee enemmänkin näitä joulusiivouksia, siis muihinkin kuin meidän vakikohteisiin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Univammainen täällä vain kököttelee. :D Ei taas osannut mennä eilen nukkumaan ja nyt ei enää oikein kannata. Elämä taas vissiin liian jännää tai jotain.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Mä tässä kökin siihen asti, ku kaveri ilmottaa, et tulee nappaamaan mut kyytiinsä. Saa nähdä pääseekö se tuossa 7.30 liikkeelle kuin lupas. Sillä kun toi lähtö tahtoo viivästyä. Millon jämähtää hotelli helpotukseen, millon unohtuu lukemaan fanficcejä nettiin ja jos mä kehtaan myöhästyy vaikka 15 min lähdössä, niin kauhea mäkätys.
Jos vaan matami kumminkin huolehtis itse omasta lähtemisestään.

Mä en tosin käyny kuuntelemassa sun linkkiäs, syy, koska koneeni prossu käy kuumana jo pelkästään siitä, että kykin netissä jonkin aikaa. Joo pitäs hoitaa tämä kone, mut kun ei oo varaa ja lisää kotelotuulettimiakin tarvis. Kunpa voittas lotossa sen pääpotin, ni sais ton rotiskonkin huollettua takaisin toimintakuntoon. :p

No sitä odotellessa, voisi yrittää vaikka naputella jatkoa johonkin jatkikseen, jos kone ei nyt sitä ennen leviä lopullisesti.
Muuten, eikös sulla oo ollu tylsää ku oot koko yön roikkunu forkalla tai netissä ylipäätään ja suurin osa ihmisistä on ollu nukkumassa? Mulla on jo nyt tysää, lähinnä siks että tiedän, et kohta pitää töihin lähteä ja siks, kun ei tällekään foorumille pahemmin mitään uutta tuu. Kai toisilla sitten on se kuuluisa elämä, jota mulla ei oo.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

On mulla usein tylsää, mut tänä yönä latasin ton Phantom of the Operan koneelle, kun soundtrackia oon taas ahkerasti kulutellut. Kuolannut Gerard Butleria ahkeraan, ihana mies. <3

Hah, hauska asenne sitten sillä työkaverillas, koitahan kestää.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Mustang

Maanantaita foorumille! Viikonloppu meni muuttaessa, siitä hiljaisuus. Konetta en vielä siirrellyt, nyt pientä motivaatiotaukoo pukkaa, kun olin koko aamun ja päivän hevostallilla tallin omistajan apuna, kun hänen työntekijä on tämän viikon koulutuksessa. Jos sitten kohta jaksais vaikka lähtee uudelle asunnolle purkamaan tavaraa laatikoista ja asettumaan taloksi. Olit Neffi kirjoitellut jotakin uutta näjemmä, mutta harmikseni en ole vielä ehtinyt lueskelemaan, osa jatkiksista on unohtunut niin pahasti, että olen välillä vilkuillut aikaisempia tapahtumia, niin tietää sitten, kun ehtii uudempiin saakka, että mistä puhutaan.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Joo, vähän kirjoittelin, kun en oikein pelatakaan voi. Koneestani nimittäin on suurin osa kotelotuulettimista levähtäny, mukaanlukien prossutuuletin, joten eipä paljoa pelailla, jos en halua tuo prossun kärähtävän lopullisesti. Eli toinen sivu on nyt tosta kotelosta auki ja toisinaan ikkunakin, niin että makkari on kuin jääkaappi. Not nice.
Ja koska en voi pelata, niin sitten kirjoittelen välillä jatkoa ja toivon, että joku jaksais kirjotella jatkoa johonkin jatkikseen, kun on niin pirun tylsää ilman peliä.
Jos tässä ei nyt ala hiljalleen rikastumaan edes pikkasen, että sais niitä uusia tuulettimia tonne koteloon hankittua, niin tungen sitten mieheni koneelle sims 2 pelini lisäreineen ja kamasetteineen päivineen, sekä ladatut. Alkaa iskee pahat vierotusoireet ku ei pelaamaan pääse. Ärh. :p

No mutta, lueskele rauhassa ja jos inspis iskee niin kirjoittele ihmeessä jatkoa. Piristäisi ainakin kovasti mun tylsää päivääni. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#832
Täällä on taas ollu kovin hiljaista ja itse tässä yhteen jatkiseen joutessani naputtelen jatkoa.
Mutta pistänkin tännekin nyt joulukortin, vaikka tuskinpa täällä kovin moni kuljeskelee nyt kun on joulukiireet päällä yhdellä, jos toisella.

Eli hyvää ja rauhaisaa joulua ja mukavaa tulevaa vuotta kaikille

Edith//: oli niin iso kuva, et pistin linkin taakse.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Hyvää joulua kaikille minunkin puolesta :))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Oikein hyvää Uutta Vuotta kaikille! :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Rikotaan hiljaisuutta hetkeksi :B

Kauhee matkakuume taas päällä vaihteeksi ja ahdistaa, kun reissaaminen tietäisi rahanmenoa (+luonnon tuhoamista kahden lennon verran sekä kaikki se kulutusjäte, mitä paikanpäällä matkakohteessa jättää paperina yms. jälkeensä), mutta siitä huolimatta tahtoo päästä jonnekin tutustumaan johonkin toisenlaiseen kulttuuriin, nähdä erilaisia ihmisiä ja luontoa sekä kokea uusia asioita. Tänä vuonna ollaan seikkailtu aika paljon tyttöjen kanssa Meksikoa esitteleville sivustoilla, oispa jännää päästä Maya-intiaanien jalanjäljille. Ei kukaan tietäs keinoa, millä matkakuumeesta pääsis eroon??

Neffii, hyvää uutta vuotta myös siulle :))

Mie en luvannut mitään uudenvuoden lupauksena, mut sen verran voisin parantaa tapojani, että yrittäisin saada itseäni niskasta kiinni ja ruveta jotain jossain vaiheessa taas kirjoittamaan täällä. En ehkä tällä kirjoitusviikolla kun kotiin pääsy jo venyy huimasti mut jollakin respaviikolla vois yrittää, jos ois työajanlyhennystä tai sit sopivana hetkenä viikonloppuna. Tekis nimittäin mieli kokeilla, osaako sitä enää ees kirjoittaa :b Jos en ois aina niin kauheen väsynyt, niin ois helpompi saada takas kirjoituskimmari...


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Jei. Kiva että suakin näkee. Mä jo luulin, että tää koko paikka kuolee pian pystyyn.
Itsekään en oo hetkeen tänne kirjotellu ja nyt on lisäks flunssakin päällä, niin ei oikein inspaa. Ai niin ja konekin temppuili tässä jokin aika sitten, mutta asia on nyt korjattu ja voi taas harrastaa koneella lusmuilua töiden välissä. Jaa joo, jos jossain välissä yrittäs taas naputella jatkoa MacBeareille, jonkinlaista inspistä ja ideaa tulikin pakollisen koneelta olon aikana ja osan kirjoitin peräti ylöskin. Pitäs vaan saada vähän vielä lisää kirjotettua, että vois simsillä alkaa värkkäilemään niitä kuviakin. Tosin Vuodatus tulee näillä näkymin olemaan n. viikon poissa pelistä, kun uudistavat sitä, joten kaiketi sitä voi kyllä lukea, mutta kirjottaa ei voi.
Mut joo, kiva nähdä vähän elämää Juplinissakin. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

#837
Oho. Täähän on muuttunut.
Hienolta näyttää. 8)

Tää taitaakin innoittaa mut kirjottamaan johonkin jatkikseen jatkoa. ;D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Juplin

Heti oli yön aikana kolme uutta spammirobottia rekisteröitynyt sisälle kirjoittelemaan. Ovat siis vieläkin roikkumassa, vaikka aikaa kulunut...  ;D Lienee pakko laittaa rekisteröinti kaikkein vaikeimmalle tasolle. :o
Elämä ei ole mustavalkoista, vaikka Juplin.net olisikin.

Nefertiti

No perhana. Miten mä en niitä huomannu.
Pitää vissiin kattoa tarkemmin.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.