Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Mustang

I'm back. Unohdin hetkellisesti tämän sivuston olemassaolon, kun vaihdoin tietokonetta ja viimepäivinä olen ihmetellyt, miksi netissä on nykyään niin kauhian tylsää. SItten tajusin, että herranen aika! Sehän johtuu tietenkin siitä, etten ole käynyt Juplinissa aikoihin. Heipä hei siis taas ystäväiset!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Heipä hei Mustang. Kiva nähdä suakin. :)
Täällä alkoi olla vähän tylsää ja hiljaista. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Joo, en kans tiedä mitä ihmettä tapahtui tuossa koneenvaihdossa. :;D Läppäri meni rikki, ukko hommasw mulle pöytäkoneen. Jotenkin vaasn kun latailin kaikkea tärkeetä ja lisäilin kirjanmerkkejä, en yhtään muistanut, että tämäkin on olemassa. Nyt tyhjä aukko sielussani on taas täytetty. :D Täytyykin selailla, mitä täällä on tapahtunut mun poissaolon aikana. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Sen kuin selailet, olis nimittäin hienoa, jos vaikka jokin tarina sua inspaisi. :D
Itseasiassa, voisin säätää tällä miehen läppärillä ja näpytellä sitä tarinaa, jonka suunnittelin tänne ympätä jatkikseksi. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Tuo Nuubialaisen uusi vaikuttaa loistotarinalta! Tiedä, vaikka jotain siihen näpyttelisin. Ja toki luen muutkin tuotokset omaan tahtiin. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Toki, toki. Ihan vapaasti ja omassa tahdissas. Mä alan näpyttelemään sitä uutta juttua jahka pääsen irti puhelimesta.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kas Mustang, tervetuloa takaisin :))

Neffi, niin tosiaan olitkin kysellyt tuota aiemmin..niin, toki saa kirjoittaa miten haluaa, ei haittaa yhtään, ihan vapaat kädet tarinan suhteen. Mie mietinkin, miksi aloitin kirjoittamaan tuolla tavoin ikään kuin "tarkkailijan silmin", mut ehkä se tuntui sillä hetkellä parhaimmalta tavalta aloittaa. Ja saattaahan se olla, et mie yritin vaistomaisesti hakea sillä tavalla tarinaan sellaista salamyhkäisyyttä kun kuvailin jotain tiettyä kohtausta ulkopuolisin silmin. Kirjoita vaan sillä tavoin kuin itse koet parhaimmaksi, tarinasta tulee joka tapauksessa mehevä kun sie tai mustang sitä kirjoitatte :b

Mie jään mielenkiinnolla seurailemaan, josko jompikumpi innostuu sitä väkertämään sillä välin kun itse en ennätä. Tänään en enää jouda kun huomenna on noustava ajoissa linkkaan typyjen kaa, mennään kyläilemään maailman ihanimman ihmisen ja hänen pikkuisensa luo :)) Mutta pyrin jatkamaan tarinaa varmasti tään viikonlopun aikana omalta osaltani ainaskii...

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Joo, no mä itse sain inspiraatin aloittaa uus tarina ja jos kiinnostaa niin sen kuin jatkatte tuota varsin synkkää ja pessimististä tarinaani. :)
Mä voin yrittää, jos taas jossain välissä löytäis inspistä kirjottaa jatkoa tuohon sun mahtavaan vampyyri stooriis. :)
Ideoita siis kyllä olis vaikka kuinka, mut just nyt taas ei välttämäti saa aikaiseksi mitään, joten jos vaikka jollakulla muulla inspaa, niin kirjoittaa ihan vapaasti sitä jatkoa mihin vaan jatkikseen. :)
Itellä on nyt ollu vapaampaa, mut nyt nää joulusiivouksia alkaa tulla ja asiakkaat ihanasti jättää ne aina niin lähelle joulua, etten itse sit enää ehdi enkä jaksa siivoilla meidän omaa kämppää. :p
Tai no ehkä tässä viikonloppuna vois yrittää. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Missäs kaikki taas on? Täällä on vaihteeksi aika yksinäistä...
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Huh, maakuntamatkailijan kotiinpaluu. Tänään nähty Pirkanmaa, Satakunta, Varsinais-Suomi ja Uusimaa. Seitsemältä aamulla lähdin matkaan ja nyt palasin.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Mikäs sen mukavampaa kuin nähdä lumista Suomea joulun alla :))

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Oli koko ajan niin pimee, että näkemiset jäi vähiin. :( Jouduin välissä pistäytymään koulussa, niin sinne se valoisa aika menikin. :D Mutta en valita, extemporeajelut on ihan mukavia, vaikka se tarkottaisikin Helsinkiin eksymistä. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Iltaata. Kiva nähdä teidät molemmat linjoilla. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Iltaa/yötä, ajattelin piipahtaa täälläkin, ennen kuin suljen koneen ja yritän epätoivoisesti saada sitä unta simmuun :))
On vaihteeksi kiva nähdä täälläkin elämää, noita vierailijoitakin näköjään on paikalla..ja kiva nähdä teitä täällä kukkumassa :)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Joo no, yleensä täällä taitaa olla 2-10 vierailijaa ja mä, joten siksikin on kiva nähdä muitakin kuin vierailijoita välillä. Ai niin joo mullahan ei ole elämää netin ulkopuolella. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.