Yleistä hölinää

Aloittaja Nefertiti, 14.02.09 - klo:13:02

« edellinen - seuraava »

Mustang

Mä vaan pyörin ympäri kämppää miettien, mitä tekisin seuraavaksi. Vapaa-aika ei sovi mulle, voi elämä, että osaa olla tylsää! Silloin, kun aikaa ei ole, sitä toivoisi että olisi välillä vapaata ja nyt kun on aikaa, ei ole mitään rakentavaa tekemistä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No suunnittele joutessas vaikka jatkoa tai lue jotakin tai kato vaikka joku kiva leffa ja herkuttele. :)
Mä häviän mutustamaan sämpylää ja syömään suklaista Grand Dessertiä. Nam.
Hmm.. ja toi laktofiilus tuntuu auttavan, ei oo maha enää niin kuralla. :D Kun nyt vielä pääsis tuosta hemmetin yskästä eroon. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Liian levoton olo paikallaan istumiseen. syömässä vois kyllä jossain käydä.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

No teeppä sitten miten itse tahdot. Mie kävin tässä taasen taukoilemassa ja katoan taas sohvalle löhöämään ja kattomaan kuninkaan paluun toisen osan ja syömään loput Suklaa dessertistä. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Taidan keikkua tässä koneella vähän aikaa, ennen kuin painun unille. Vois kattoa, jos johonkin jatkikseen sais pienen pätkäsen aikaiseksi. :)
Kuuntelen samalla Eppuja. :D
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nefertiti

Iltaa Mustang, tai oikeammin Yötä.
Siekin vielä kukut täällä näemmä. Mä sain aikaiseksi pienen, mutta surullisen rääpystyksen Tuhon Enteisiin. Ainakin kun itse kuvittelin tilannetta, niin oli kyllä tippa linssissä. Joo olin paskamainen kun tein niin ilkeän tempun tarinassa.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Minä kukun vieläkin. Olikin oletettua pitempi kuskikeikka. :D
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nefertiti

Päiviä Mustang. :)
Enpä sitten mennykkää porukoille syömään, kun olivat humalassa. :( En todellakaan jaksa niiden ölinöitä kuunnella nyt. Katotaan jos sitte viikolla.
Avopioliskoni meni hakemaan vähän herkkuja meille. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Sepäs kuulostaa kivalta. :) Harmi, ettei natsaillut noi vierailut. Itsellä isovanhemmat tekee samoja juttuja. Ei kamalan mukavaa.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa



Itse olen havainnut, että toisinaan on parempi pitää pientä "hajurakoa" omiin vanhempiin, sillä tavoin säilyy paremmin oma mielenrauha  :)


Se Kalinka on tosiaan Ingmannin jugu, jossa on päällä sellaista makeaa vaahtoa, mutta tarkoitin ihan sellaista Valion kerrosjugua, ja kyllä siinä on päällä happaman makuista jugurttia eli maustamatonta jugua ja pohjalla makea hillosilmä. Miusta tuntuu, että noista maustamattomista juguista ei varmaan kaikki tykkää. Itse näköjään tykkään syödä joskus maustamatonta jugua jopa paljaaltaan, ilman mitään lisämakuja..ja siitä saa hyvän kastikkeen esim hedelmäsalaatille tai lisukkeen maustettuna keitetyille perunoille yms.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Heis. Tää on taas sairaalassa, keuhkokuume äity pahemmaks. Voi olla, etten kovin usein netissä käy ku tää kännyllä vekslaus on hidasta ja kallista.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Mustang

Voi ei! Koitahan nyt parantua, Nefertiti, keuhkokuumeen jälkitaudit on inhottavia ja vissiin aika vakaviakin. :( Jaksamista!
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Parannushalauksia lähettelen täältä siulle Neffi :)

Toivottavasti löytävät pöpölle sopivat lääkkeet nopeasti, yleensähän ne sairaalassa näkevät testeissä melko pian,
mille antibiooteille pöpö on resistenssi. Kuulin tänään ystävältäni, että hänenkin tuttunsa on joutunut ihan terveyskeskuksen vuodeosastolle itseään parantelemaan kun kuume oli noussut korkealle ja serpit hiponeet kattoja. Taitaa tämä syksy taas edesauttaa ihmisiä tulemaan kipeäksi:(

Toivottavasti paranet pian taas kuntoon.

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Itse olen kyllä kovin ymmälläni, etten ole vielä tullut kauhean kipeäksi, kun töissä olet asiakkaan kanssa tekemisissä vähintään puolituntia ja asiakkaista valtaosa on jollain tavoin räkäisiä, osa jopa sairaslomalla.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Hei Mustang :)

Liikkeellä tuntuu tosíaan olevan nyt niin henkistä kipuilua kuin fyysistäkin..

Olin tässä vastikään työterveystarkastuksessa, ja minulle kerrottiin siellä, että on hyvin normaalia tuntea pientä flunssan tunnetta pitemmän aikaa töissä aina aika ajoin, koska altistun eripuolita Itä-Suomea kulkeutuviin pöpöihin. Ja samaan syssyyn sitten huomautettiin, että kun olen ollut töissä tietyn aikaa, minulle kehittyy entistä parempi vastustuskyky kun altistun jatkuvasti pöpöille hieman..

Elikäs, jos olet ollut pitemmän aikaa töissä sellaisessa työssä mistä kuvailit, olet ehkä jo ennättänyt kerätä hyvän vastustuskyvyn itsellesi :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"