Välillä hyviäkin uutisia!

Aloittaja Mina, 17.11.08 - klo:18:12

« edellinen - seuraava »

Julle

Mamma taas paksuna, jotenka sopii odotella pikku rinsessalle painikaveria! Musta tää on aika hyvä uutinen. :)
Kari Tapio on Äijä!

Nefertiti

Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Julle

Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa


Isosti onnea tulevalle tuplaisälle :)

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Julle

Lainaus käyttäjältä: Nuubialainen Prinsessa - 23.01.12 - klo:19:01

Isosti onnea tulevalle tuplaisälle :)



Edelleen olen kiitollinen, ja onnellinen jaksan olla myös! Pikku prinsessaki jaksaa kysellä mammalta "miten vauva voi" joten eiköhän tuo hoitaviin pikku käsiin aikaansa myöden paukahda. :)

Nii, ja lisätään myös, että kovasti jakso pieni alku hyppiä ja pyöriä viimeks ku kävi "isoveli" eli neuvolantäti häntä zuumailemassa. :)
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa



Jees, miun blogi aukesi viimeinkin!! Kyllä sitä jo olen odottanutkin...

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Nefertiti

Mullakin blogit toimii ja juuri niitä tuunailinkin oman mieleisikseni, lähinnä siis vain niitä taustajuttuja. Mutta mä loin siihen yhden suuden ns sivublogin, jonne meinasin että teen sittenkin tuon MacBearit englanniksi, mutta se perhanan sivu ei näy. Aina kun yrittää mennä, ni tulee sivua ei löydy.
No, ehkä se vielä joskus alkaa toimia ja siihen asti säädän niillä mun toimivilla sivuillani.
Mutta mä tykkään nyt tuon mun blogin uudesta ulkonäöstä, olen tyytyväinen aikaansaannokseeni.
Ja joo, tuunailin mä muihinkin kahteen ulkoasun mieleisekseni. :D
Toi ulkoasun tuunaaminen oli itseasiassa tosi helppoa. Paljon helpompaa kuin ennen ja siihenkin voi käyttää vaikka omia kuviakin jos haluaa. Nolona tietty myönnän, ettei no taustajutut oo mun omia kuvia, mutta säädin mä niitäkin koneellani, etten sentään suoralinkittänyt. Pitänee katsoa, jos sais kameralla räpsittyä joitain kuvia sopivista pinnoista, että vois ihan omat laittaa tilalle.

MacBear
Storm
Tuhon Enteet

Kun vielä keksisin, että miten saisin tuon niin, että näkyis vaan yksi viesti/postaus kerrallaan, eikä kaikki. Ärsyttää nimittäin selata, kun kaikki tulee perässä yhtenä pötkönä.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Nuubialainen Prinsessa


Kevättä rinnassa ja Wappu tulossa :B

---> Työntää kaikki kuluneiden kuukausien itkut ja murheet poooiis poooiiss ja päättää tänään hymyillä paljon. ---> mutta ensin tupakalle ja aamukävelylle lammelle....


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Killahead

Kävin joku aika sitten katsomassa Jurassic Worldin ja se oli tosi hyvä!
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nefertiti

#99
Joo niin on ja tosiaan kävin tuossa kesäloman aikana miehen kanssa sen katsomassa. Tykättiin molemmat siitä. Huomenna ollaan menossa katsomaan Kätyrit. Toivottavasti on niin hyvä kuin miltä vaikuttaa trailerien perusteella. Tosin siitä pitäis olla hupia aikalailla, kun kyse on keltaisista, ei niin älykkäistä, lapsentasolle jääneistä olioista, jotka vähän väliä unohtavat mitä ovat tekemässä ja keskittyvät epäolennaiseen ja aina välillä(ainakin trailerin perusteella) vahingossa tuhoamaan isäntänsä.
Mutta toisaalta nuo keltaiset otukset vaikuttavat aika sympaattisilta tapauksilta, pienistä sählingeistä huolimatta. :)

Tykättiin molemmat kummastakin Itse Ilkimys leffoista, joskin molemmissa nuo keltaiset hassunhauskat oliot tahtoo viedä koko show pöljäilyillään.
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.