Välillä hyviäkin uutisia!

Aloittaja Mina, 17.11.08 - klo:18:12

« edellinen - seuraava »

Julle

Jeejee! Onnea vaan Killaheadille, näin vähän myöhässä kylläki, mutta kuitenkin! :D Paljonkos tuli mittariin? :)
Kari Tapio on Äijä!

Killahead

Lainaus käyttäjältä: Julle - 26.09.09 - klo:20:01
Jeejee! Onnea vaan Killaheadille, näin vähän myöhässä kylläki, mutta kuitenkin! :D Paljonkos tuli mittariin? :)

17. Ens vuon pääsee sit ajelee Aston Martinilla (jos voittaa ekaks lotossa sen verran että saa sen Astonin)
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mina

Lainaus käyttäjältä: Killahead - 27.09.09 - klo:14:03
Lainaus käyttäjältä: Julle - 26.09.09 - klo:20:01
Jeejee! Onnea vaan Killaheadille, näin vähän myöhässä kylläki, mutta kuitenkin! :D Paljonkos tuli mittariin? :)

17. Ens vuon pääsee sit ajelee Aston Martinilla (jos voittaa ekaks lotossa sen verran että saa sen Astonin)

Kyllä se BMW pitää olla.. ;) Asiaan, jee, mulla on töitä!! Ja pitäisi siis nytkin olla töissä, mutta pientä mahaoireilua on, ja pittääpi vessassa istuksia aika tiuhaan :(
If only I had a heart it would break - Oh sure

Nefertiti

Sain uusimman Nemi albumin torstaina.
Nemi Myrskynsilmässä.
Sitä oli odottanu jo kuin kuuta taivaalta ja avokki oli niin kiltti että osti sen mulle. :)
Eilisiltana tulit luokseni ja painoit pääsi tyynylleni pääni viereen.
Kuinka viiksesi kutittivatkaan rakas, hupsu kissani.

Minä haluan tietää tarpeeksi, että pystyn valehtelemaan värikkäästi. - Mike Noonan, Kalpea Aavistus SK.

Killahead

Meiän videolaitteet toimiii! Viime syyskuun jälkeen en ole kattonu yhtäkään videota, koska nauhuri kieltäytyi kelaamasta kasetteja takaisin alkuun, mutta nyt se toimii taas! Pitkän tauon jälkeen pystyn taas katsiomaan telkasta nauhotettuja dinosaurusdokumentteja (Matkalla dinosaurusten kanssa, joitakin Prisma-dokumentteja, pari Discoveryä)!

Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Nuubialainen Prinsessa



Sain tänään viimeisen runon kokoelmaani valmiiksi, jihuu^^

Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Onneksi olkoon. :) Itse vietin erään hyvän ystävän kanssa eilen myös eräänlaisen runoillan. Tai siitä tuli vahingossa sellainen. Kivaa oli.
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Nuubialainen Prinsessa


Lainaus käyttäjältä: Mustang - 14.02.10 - klo:01:23
Onneksi olkoon. :) Itse vietin erään hyvän ystävän kanssa eilen myös eräänlaisen runoillan. Tai siitä tuli vahingossa sellainen. Kivaa oli.

Voi vitsi, mie oon kade. Oispa miullakin tuollaisia ystäviä, joiden kanssa voisi istua iltaa ja runoilla tai vaikka jutella kirjoittamisesta & kirjallisuudesta :)


Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"

Mustang

Se oli kyllä mukavaa. En edes tiennyt, että kyseinen ihminen oli jonkinsortin runotyttö. Tuli vain kirjoittaminen puheeksi ja hän luskeli minulle runojaan. Aivan ihania. Itse muutaman omani netin syövereistä löysin. :) Ihanaa myöskin löytää ihmisistä tuolla tavalla uusia syvyyksiä. :)
Mustavalkoiseen maailmaan tahdon kuitenkin palata ja huutaa: Vihaan sinua, ihminen.

Killahead

Hiihtoloma alko ja molemmat tietsikkaongelmat ratkes kans samana päivänä. Toisen ongelman selvitin ihan vahingossa, kun epähuomiossa klikkasin väärää kuvaketta ja toinen ratkesi "mitäköhän tapahtuu, jos klikkaa tosta"- tyylillä.
Kun on korviaan myöten kusessa on parempi pitää suunsa kiinni.

Mina

Oli ehana viikonloppu ihanassa seurassa, ja tuli nettituttujakin tavattua ihan livemaailmassa :) Työhaastattelu oli eilen, jos pääsis tästä pskapaikasta helvetin kuuseen.. Tai kauemmaskin :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

theevilone

Lainaus käyttäjältä: Mina - 28.04.10 - klo:11:57
Oli ehana viikonloppu ihanassa seurassa, ja tuli nettituttujakin tavattua ihan livemaailmassa :) Työhaastattelu oli eilen, jos pääsis tästä pskapaikasta helvetin kuuseen.. Tai kauemmaskin :)

Toivottavasti tärppää! Pijetään peukut pystysä.

Mullon ollu kans kiva viikko. Oon jaksanu käyä kävelylläki vaikka on ollu pitkiä päiviä töissä ja muuteski venyny. Tänä vuonna on vissiin ihan jees että tulee kesä. :)
"Wise men don't need advice. Fools won't take one."

Mina

Jee, mie sain sen työpaikan!! Alotus parin viikon päästä, jesjes! :)
If only I had a heart it would break - Oh sure

Julle

Lainaus käyttäjältä: Mina - 11.05.10 - klo:10:51
Jee, mie sain sen työpaikan!! Alotus parin viikon päästä, jesjes! :)

Onnea sulle! :) Ja onnea työhön!
Kari Tapio on Äijä!

Nuubialainen Prinsessa


Juhuu! Mie sain viimeinkin jollain tavalla toimivan MB- laajakaistan kotiin,
eikä miun tarvitse aina ajaa porukoitten luokse nettiin *tuulettaa ja heittää kuvitteellisia kärrynpyöriä*



Lapsissa asuu rakkaus.

"Suuret ajatukset seuraavat pienien perässä.
Ne uskaltautuvat esiin piiloistaan vain harvoin, ja tarvitsevat tuekseen suuren joukon pieniä ystäviään."

"Itselleen nauraminen on terapeauttista"